Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Συστημικό πρόβλημα τινάζει τα έσοδα του ΕΦΚΑ στον αέρα! (έγγραφο)

Του Γιάννη Συμεωνίδη
Συστημικό πρόβλημα στο Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) και στον ΟΑΕΕ (σημερινός ΕΦΚΑ)- ξέχασαν να κάνουν καταλογιστικές πράξεις σε οφειλέτη και πήγαν κατευθείαν σε ατομική ειδοποίηση και κατάσχεση λογαριασμών- απειλεί να προκαλέσει σωρεία δικαστικών ανακοπών και να τινάξει τα έσοδα του ασφαλιστικού οργανισμού στον αέρα!
Το Politik φέρνει στο φως πρόσφατη δικαστική απόφαση του Διοικητικού Πρωτοδικείου Τρίπολης το οποίο εκδίκασε ανακοπή οφειλέτη του ΟΑΕΕ, ο οποίος παραστάθηκε με τον δικηγόρο του Χρήστο Κλειώση.
Το δικαστήριο αποδέχθηκε ότι οι εκδοθείσες πράξεις ταμειακής βεβαίωσης είναι άκυρες γιατί συντάχθηκαν χωρίς να έχουν κοινοποιηθεί στον οφειλέτη, αλλά και δίχως να έχουν συνταχθεί προηγουμένως οι καταλογιστικές πράξεις των εισφορών ώστε να μπορεί να ασκήσει ένσταση κατ’ αυτών στον ΟΑΕΕ και σε περίπτωση απόρριψής της σε διοικητικό δικαστήριο.
Οι πράξεις βεβαίωσης οφειλής, μάλιστα, δεν έχουν συνταχθεί σε υλική, έγγραφη μορφή φέρουσες υπογραφή των αρμοδίων υπαλλήλων και σφραγίδα της υπηρεσίας ώστε να αποκτήσουν υπόσταση ως διοικητικές πράξεις.
Το δικαστήριο δέχθηκε ότι ο οφειλέτης δεν είχε ενημερωθεί νομίμως για την ύπαρξη της ένδικης οφειλής του, με αποτέλεσμα να χάσει το δικαίωμα να αμφισβητήσει τις απαιτήσεις του ΟΑΕΕ.

Πολλές παρόμοιες περιπτώσεις

Από τα στοιχεία που προσκόμισαν οι διάδικοι προκύπτει ότι ο ΟΑΕΕ δεν προέβη σε έκδοση και κοινοποίηση στον οφειλέτη των καταλογιστικών πράξεων επί των οποίων ερείδεται το ταμειακώς βεβαιωθέν χρέος, γι’ αυτό και το δικαστήριο ακύρωσε την προσβαλλόμενη ταμειακή βεβαίωση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι πολλές οι παρόμοιες περιπτώσεις οφειλετών κι ο ΕΦΚΑ κινδυνεύει με απώλεια πολύτιμων για τη βιωσιμότητά του εσόδων, εφόσον βεβαίως και η απόφαση που παρουσιάσαμε δεν ανατραπεί στο Διοικητικό Εφετείο.

O δικηγόρος του οφειλέτη στην Τρίπολη Χρήστος Κλειώσης δηλώνει στο Politik:
«Το πρόβλημα με τους οφειλέτες του ΟΑΕΕ στους οποίους επιβάλλονται κατασχέσεις στους λογαριασμούς και τα ακίνητά τους είναι πως δεν ακολουθήθηκε η διαδικασία του κανονισμού του ΟΑΕΕ προκειμένου να ξεκινήσουν οι κατασχέσεις αυτές.
Το Διοικητικό Πρωτοδικειο της Τρίπολης έκρινε ότι το συστημικο λάθος του ΟΑΕΕ, δηλαδή η μη εφαρμογή του κανονισμού, οδηγεί σε ακυρότητα των ατομικών ειδοποιήσεων του ΚΕΑΟ για οφειλές από ΟΑΕΕ και πιθανολογώ ότι και οι κατασχέσεις που τυχόν έχουν γίνει είναι παράνομες».
 

ΠΑΡΟΧΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ … ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΟΥΣ … και όχι, δεν είναι ρατσισμός κατά των Ελλήνων, ούτε σχέδιο ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ γενοκτονίας





Να μην ξεχάσουμε πως δεν φταίει κανένας άλλος….
Δεν μας αφορά…!!! εμείς ακόμα δεν χρειαστήκαμε γιατρό…!!!
Όταν θα χρειαστούμε όμως…
Αυτοί που τον χρειάστηκαν χτες και τον χρειάζονται σήμερα ΔΕΝ θα τον χρειάζονται αύριο…
Ο καθένας για τους δικούς του λόγους…
Έτσι ήταν και την δεκαετία του ’90…
ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΤΟΥ «ΑΛΛΟΥ»….

Το βλέπετε ξόανα που μας κάψατε και εμάς τους υπόλοιπους; πηγαίνετε και πληρώστε γίδια ε γίδια που χάρη στον παρτακισμό σας και στην κουτοπονηριά σας καταστρέψατε την Ελλάδα και τις μελλοντικές γενιές! μηρυκαστικά ε μηρυκαστικά! εδώ το χαρτί σου λέει ζώον ότι δεν χρειάζεται κανένα ένσημο για τους μετανάστες και τους λάθρους για να έχουν βιβλιάριο υγείας και εσύ αντί να σταματήσεις να πληρώνεις τα μπουρδέλα τους πας και τα χρηματοδοτείς να μην κλείσουν ποτέ ζώο ε ζώο!

Ποινικές διώξεις σε Προβόπουλο-Σάλλα για τα αποθεματικά των ασφαλιστικών ταμείων

Κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος απήγγειλε σε βάρος του πρώην διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιώργου Προβόπουλου, του πρώην προέδρου του ΔΣ της Τράπεζας Πειραιώς, Μιχάλη Σάλλα, καθώς και στελεχών των δύο τραπεζών η Εισαγγελία Πρωτοδικών.


Ο Γ. Προβόπουλος, σύμφωνα με το ΑΠΕ,  ελέγχεται για το αδίκημα της απιστίας στην υπηρεσία κατ’ εξακολούθηση, σε συνδυασμό με τις επιβαρυντικές περιστάσεις του νόμου περί καταχραστών του Δημοσίου και ο Μ. Σάλλας ελέγχεται για το αδίκημα της ηθικής αυτουργίας στην απιστία.
Μαζί τους διώκονται και στελέχη της ΤτΕ κατά το επίδικο χρονικό διάστημα, καθώς και στελέχη της Τράπεζας Πειραιώς, ανάμεσα στα οποία είναι και ο τότε αντιπρόεδρος του ΔΣ και διευθύνων σύμβουλος, Θεόδωρος Πανταλάκης.


Η δίωξη παραγγέλθηκε από τον οικονομικό εισαγγελέα, Παναγιώτη Αθανασίου, μετά από έρευνα που διενεργήθηκε από την επίκουρη οικονομική εισαγγελέα, Ελένη Μιχαλοπούλου, η οποία, σε πόρισμα που παρέδωσε στον προϊστάμενό της, καταλογίζει στην κεντρική τράπεζα της χώρας ότι δεν προστάτεψε, ως όφειλε, τα αποθεματικά Ασφαλιστικών Ταμείων και Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, με αποτέλεσμα να χαθούν εκατομμύρια προς όφελος της Τράπεζας Πειραιώς.


Σύμφωνα με την Ε. Μιχαλοπούλου, η Τράπεζα της Ελλάδος, ως διαχειριστής του Κοινού Κεφαλαίου, παρέβη τους κανόνες διαχείρισης που έθεσε ο νόμος, η πολιτική της και οι αρχές χρηστής διαχείρισης, κατά κατάχρηση της διαχειριστικής εξουσίας της και μάλιστα σε μια περίοδο κατά την οποία γνώριζε ότι η άσχημη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας και το δημόσιο χρέος είχαν άμεση επίδραση στους κρατικούς τίτλους, ιδιαίτερα στα Ομόλογα Ελληνικού Δημοσίου.
Παράλληλα, επισήμανε ότι η ΤτΕ προέβη σε αγορές-πωλήσεις τίτλων μόνο με την Τράπεζα Πειραιώς, με αποτέλεσμα την ευνοϊκή, τότε, αναδιάρθρωση του χαρτοφυλακίου της Πειραιώς, με παράλληλη όμως ζημία ή τουλάχιστον διακινδύνευση της περιουσίας του Κοινού Κεφαλαίου, δηλαδή των αποθεματικών ασφαλιστικών ταμείων και ΝΠΔΔ.


Στη συνέχεια, με το PSΙ το Κοινό Ταμείο ζημιώθηκε επιπλέον 53,5% επί του ποσού του 1,9 δισ. ευρώ, ενώ η τράπεζα Πειραιώς ωφελήθηκε αφού τα ομόλογα που αγόρασε δεν μπήκαν στο PSI.

Προϊστάμενος του Ο.Α.Ε.Ε. αναγνωρίζει το Σύνταγμα ;

makoaeeΕπιτέλους και ένας προϊστάμενος αναγνωρίζει το σύνταγμα αλλά δεν μπορεί να το διαβάσει και ειδικά το άρθρο 120 που επικαλείται του λέει ότι κάθε Έλλην πολίτης αντιστέκεται με κάθε μέσο, και ένα από τα μέσα είναι η στάση πληρωμών, οπότε κύριε προϊστάμενε μετά το ανάγνωσμα περιμένω την διαγραφή των οφειλών στα άτομα που έχετε στην εν λόγο υπηρεσία σας και τυγχάνει να είστε προϊστάμενος, και πάμε μια αναλυσούλα και το λόγο που χρήζουν διαγραφή τα χρέη που λέτε ότι έχουν όσοι έχετε στην δικαιοδοσία σας μιας και επικαλείστε το σύνταγμα.

Ανασφάλιστοι του ΟΑΕΕ: Παιδιά ενός κατώτερου θεού!


Το γνωστό πρόσφατο προτεινόμενο νομοθέτημα για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση φαίνεται ότι άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου στην ελληνική κοινωνία και προφανώς η αναταραχή που δημιουργεί θα είναι απαρχή και καταλύτης πολιτικών εξελίξεων το επόμενο διάστημα.
Υπάρχουν όμως πλευρές του ασφαλιστικού προβλήματος της χώρας, με τις οποίες, με τον πιο επιεική χαρακτηρισμό, δεν ασχολείται κανείς: Μία από τις πλευρές αυτές είναι η απαράδεκτη κατάσταση με τους ανασφάλιστους – θύματα του ΟΑΕΕ, αλλά και γενικότερα συνολικά η λειτουργία του ίδιου του οργανισμού.
Πως διαμορφώνεται η κατάσταση σήμερα:
Σε σύνολο περίπου 620.000 ασφαλισμένων ΟΑΕΕ, οι 470.000 έχουν αποβληθεί από το σύστημα υγείας λόγω των παράλογων και άδικων εισφορών που εκβιαστικά αξιώνει ο οργανισμός. (πηγή: ΓΕΣΕΒΕ)
Προφανώς με την κατάσταση των τελευταίων ετών κανείς δεν μπορεί να πληρώσει τις παράλογες & εξοντωτικές εισφορές, με αποτέλεσμα 470.000 οικογένειες στην Ελλάδα του σήμερα να μην έχουν ιατρονοσοκομειακή περίθαλψη, να υφίστανται ποινικές διώξεις από τον οργανισμό (ο οποίος υποτίθεται πως ιδρύθηκε και λειτουργεί για το καλό τους) και εν τέλει να σύρονται σιδηροδέσμιοι στις φυλακές ως εγκληματίες, αλλά και να κατάσχεται η προσωπική ή και η οικογενειακή τους περιουσία, επειδή διέπραξαν το τεράστιο έγκλημα να μην έχουν κέρδος σε μια οικονομία που βρίσκεται 6 χρόνια σε κρίση και που έχει χάσει το 30-40% της αξίας της!
Στο περιβάλλον αυτό οι άνθρωποι αυτοί, καλούνται (διατάσσονται ακριβέστερα), να πληρώσουν σε κάποιες κατηγορίες ποσά απολύτως παράλογα, πάνω από 600 Ευρώ το μήνα, για κάκιστες μάλιστα υπηρεσίες!
Δεν είναι δύσκολο λοιπόν να καταλάβει κανείς γιατί 470.000 οικογένειες αδυνατούν να πληρώσουν τα παράλογα αυτά ποσά, τα οποία ο οργανισμός ως άλλος τοκογλύφος, τοκίζει με 5% !!!
Η μόνη ρεαλιστική πρόταση για το θέμα το οποίο είναι μια βραδυφλεγής βόμβα στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας, είναι να παγώσουν όλες οι οφειλές από το 2010 και μετά, να μεταφερθούν δια νόμου στο τέλος του ασφαλιστικού βίου και όποιος μπορεί να τις πληρώσει τότε. Όποιος δεν μπορεί, να χάνει τα χρόνια που δεν πλήρωσε. Ούτως ή άλλος, το σύστημα δεν πλήρωσε κάτι γι” αυτόν, τον είχε ήδη αποκόψει από περίθαλψη και παροχές. Συνεπώς, αυτά που του ζητά, κακώς τα ζητά! Θυμίζω ότι οι εισφορές είναι ανταποδοτικές, δηλαδή πληρώνονται για να έχεις κάποιες παροχές σε αντάλλαγμα.
Από τη στιγμή που σου έπαυσαν τις παροχές, με ποια νομιμοποίηση και κυρίως με ποιο ηθικό ανάστημα σου ζητούν να πληρώσεις;
Δίκαιο και γι’αυτούς που μπόρεσαν, δίκαιο και γι αυτούς που δεν μπόρεσαν!
Ταυτόχρονα πρέπει να παύσει η χουντικής φιλοσοφίας πρακτική του εκβιασμού δια των ποινικών διώξεων, οι κατασχέσεις για ασφαλιστικά ζητήματα και ο παράλογος υπολογισμός των εισφορών, χωρίς καμία επαφή με τα πραγματικά δεδομένα της οικονομίας.
Επιπλέον, απαιτείται το συντομότερο, εκτός από νομοθετική λύση στο πρόβλημα:
 Η μείωση των εισφορών σε δίκαια και λογικά επίπεδα, όχι πάνω από το κόστος ασφαλιστικής εισφοράς απασχολούμενου μερικής απασχόλησης, δλδ. περί τα 130-150 Ευρώ το μήνα, μέγιστο – Τα υπόλοιπα μπορούν να βρεθούν με περιστολή λειτουργικών δαπανών, με οικονομίες κλίμακας, με την πάταξη των κακών πρακτικών αλλά και με την εισαγωγή επιτέλους πραγματικής μηχανοργάνωσης, κ.λ.π.
 Η εγκαθίδρυση πραγματικής λογοδοσίας στον οργανισμό
 η στελέχωση του Δ.Σ. από αιρετά πρόσωπα με τη συμμετοχή των ασφαλισμένων του και όχι από αποτυχόντες πολιτευτές της εκάστοτε κυβέρνησης, άσχετους με το οικονομικό – ασφαλιστικό – επενδυτικό αντικείμενο ή από …βαριεστημένους δημοσίους υπαλλήλους που ex-officio καλούνται να τοποθετηθούν σε μια θέση για την οποία ούτε νοιάζονται ούτε επηρεάζει τη ζωή τους! – Ουδεμία αντίρρηση να υπάρχουν και κρατικοί / κυβερνητικοί επίτροποι, αλλά επιτέλους, να υπάρχουν και εκπρόσωποι αυτών που πληρώνουν το μάρμαρο και στην τελική ανάλυση αφορά τη ζωή τους, την ύπαρξη τους των ίδιων και της οικογένειας τους!
 Αποβολή των επαγγελματιών συνδικαλιστών από το Δ.Σ. του οργανισμού – Υπάρχει για τους συνδικαλιστοπατέρες πεδίον δόξης λαμπρό σε άλλους τομείς «αγώνων» – ας αφήσουν τον οργανισμό να τον λειτουργήσουν αυτοί που τον πληρώνουν!
 Η δημιουργία επιτροπής εποπτείας & διαχείρισης αποθεματικού & επενδύσεων, από ικανούς επιστήμονες – επαγγελματίες
Αυτές είναι σοβαρές μεταρρυθμίσεις, οι οποίες βοηθούν και το ασφαλιστικό και κυρίως τους ασφαλισμένος. Αλλά δυστυχώς, στη χώρα που η φορομπηχτική & εισπρακτική ασυδοσία έναντι ανίσχυρων ονομάζεται «μεταρρύθμιση», οι πραγματικές μεταρρυθμίσεις (αυτές που βελτιώνουν μια κατάσταση δηλαδή), δεν έχουν καμία τύχη.
Αυτός είναι προφανώς και ο λόγος για το ότι ουδείς τολμά να αρθρώσει λόγο ή κάποια πολιτική πρόταση για το ζήτημα, ούτε καν το αναδεικνύει!
Όμως το ζήτημα είναι εδώ και υπάρχει. Και σύντομα θα προκαλέσει την κατάρρευση του οργανισμού, αν δεν λυθεί άμεσα με δίκαιο κοινωνικά και αποτελεσματικό οικονομικά τρόπο, ο οποίος όμως να λαμβάνει υπόψη την πραγματική κατάσταση των επιχειρήσεων και της οικονομίας, και όχι μόνο το «πόσα λείπουν» από τους δανειστές.

Παλαιότερα άρθρα:

Γιατί η Τρόικα θέλει να αφανιστεί η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα;

~~~~~~~~~~~~~
Του Άγη Βερούτη
~~~~~~~~~~~~~

Οι πρόσφατες εξελίξεις στο Ασφαλιστικό, με το "Σχέδιο Κατρούγκαλου” για δραματική αύξηση στις εισφορές συνταξιοδοτικής αυτασφάλισης στο 20% του καθαρού εισοδήματος του ελεύθερου επαγγελματία, με άλλο 20% για κλάδο υγείας, επικουρικά ταμεία, ΟΑΕΔ κλπ, σε συνδυασμό με την βαρύτατη φορολόγηση σε ό,τι μένει με 29% συν προκαταβολή επόμενης χρήσης άλλα 29% (από το 2017), συν 4%-8% έκτακτη εισφορά που μόνο έκτακτη δεν είναι, συν τέλος επιτηδεύματος άλλα 650 ευρώ ετησίως, κόστος ενέργειας υπερδιπλάσιο από της Γερμανίας, κλπ, δείχνουν προς μια κατεύθυνση:

-τον αφανισμό κάθε "επιχειρηματικότητας ανάγκης”, ή ουσιαστικό "Διωγμό των Μικρομεσαίων” από τη χώρα.

Το ελληνικό κράτος απαλλοτριώνει, από ένα αρχικά αξιοπρεπές εισόδημα πχ 2.000 ευρών το μήνα:

- (20%+20%)=40% για αυτασφάλιση,

- συν από το υπολειπόμενο 60% το (29%+29%+4%) = 0,6Χ62% = 37,2% για φόρους,

- συν 650 ευρώ τέλος επιτηδεύματος (650/24.000=2,71%),
δηλαδή συνολικά 79,91% άμεσης φορολόγησης.

Αυτό το 80% στρογγυλεμένο, είναι μάλιστα πριν αρχίσει η έμμεση φορολογία, με το ΦΠΑ 23% σε ό,τι αγοράζει κανείς, τις πληρωμές των κρατικών προστίμων και τόκων αλλά και κεφαλαίου σε τραπεζικά δάνεια, φόρο στα καύσιμα, φόρο στην τηλεφωνία, φόρο στις ασφαλιστικές καλύψεις, τέλη κυκλοφορίας κλπ κλπ μη εκπιπτόμενα.

Το κράτος λειτουργεί ως να θέλει να δολοφονήσει οικονομικά όποιον ιδιώτη τολμάει να σκεφτεί να δημιουργήσει πλούτο για την κοινωνία και τον εαυτό του.

Οι πραγματικές επιπτώσεις θα είναι αρχικά να εκτοξευθεί η ανεργία στο 70%, να καταρρεύσουν στο μηδέν τα δημόσια έσοδα (οι φόροι όποιου αμείβεται από το κράτος είναι απλά έκπτωση στην αμοιβή του και ΔΕΝ γεμίζουν τα ταμεία), και να υποχρεωθεί η χώρα τελικά να επιστρέψει σε εθνικό νόμισμα. Νομοτελειακά. Με βεβαιότητα.

Χωρίς παραγωγική οικονομία, το εθνικό νόμισμα είναι απλά χαρτοπόλεμος, κονφετί.

Οι λόγοι που μπορεί να σχεδιάζουν κάποιοι να αφανίσουν την επιχειρηματικότητα και την αυτοαπασχόληση από τη χώρα μας ποικίλουν λίγο, αλλά έχουν την ίδια κατάληξη. Το εθνικό νόμισμα σε συνθήκες χειρότερες από αυτές της Βορείου Κορέας, ώσπου νομοτελειακά να πάψει η Ελλάδα να υφίσταται ως χώρα.

Μια χώρα χωρίς παραγωγική οικονομία παύει να είναι χώρα. Είναι απλά περιοχή. Σε λιμό.

Με το 97% των επιχειρήσεων της χώρας να είναι μικρομεσαίες, ο διωγμός θα τις ωθήσει ή να μεταναστεύσουν στη γειτονική Βουλγαρία πχ με 10% σταθερή φορολογία και φιλικό περιβάλλον, όπως ήδη έκαναν 60.000 επιχειρήσεις από την έναρξη των κάπιταλ κοντρόλς, ή απλά να κλείσουν, και τους όποιους ικανούς να μεταναστεύσουν αφήνοντας πίσω ανήμπορους να μεταναστεύσουν και κρατικούς υπαλλήλους.

Στη συνέχεια, με κρατικό νόμισμα, οι μισθωτοί του δημοσίου θα αγοράσουν ό,τι υπάρχει στη χώρα, και κατόπιν με πιθανή αλλαγή της φορολόγησης προς το φυσιολογικό θα επέλθει πλήρης μεταβίβαση του ιδιωτικού πλούτου από τα χέρια των μεν στους δε, αλλά η χώρα στο μεταξύ θα πάψει να υπάρχει με κατεστραμμένη την παραγωγική οικονομία.
Σίγουρα πάντως η στόχευση της φορολόγησης στον υπερθετικό βαθμό δεν είναι η αύξηση των εισπράξεων: είναι γνωστή και στους πρωτοετείς των οικονομικών σχολών η καμπύλη Λαφέρ, που δείχνει ότι οι εισπράξεις πέφτουν όταν το σύνολο άμεσης και έμμεση φορολόγησης ξεπεράσει το συντελεστή του 65%-70%. Όπως έγινε και με τα τέλη κυκλοφορίας.

Ακόμα και αν κάποιος αποδεχθεί πως οι σημερινοί κυβερνώντες είναι απλώς αυτοκτονικά ηλίθιοι, όπως κατέδειξε η αρχική διαπραγμάτευση του Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2015, είναι άξιον απορίας πώς οι θεσμοί της Τρόικας, δηλαδή η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και η Ευρωπαϊκή Ένωση συναινούν σε μια πρωτοφανή σχεδιαζόμενη Οικονομική Γενοκτονία μιας Ευρωπαϊκής χώρας με την ολοκληρωτική διάλυση της παραγωγικής οικονομίας της, χώρας μάλιστα που αποκαλούν εταίρο!!!
Είναι χειρότερο το ότι μάλιστα σκοπεύουν οι διεθνείς θεσμοί να συντηρούν με τα δανεικά τους αυτή τη γενοκτονία, μέχρις της ολοκλήρωσής της, ουσιαστικά αναλαμβάνοντας την συνευθύνη του συνεργού για το έργο.

Η πιθανότητα οι οργανισμοί αυτοί, επαναλαμβάνω, να μην ξέρουν πού οδηγούν αυτά τα μέτρα, είναι ανύπαρκτη! Ξέρουν με ακρίβεια ημέρας πού οδηγεί η κατάργηση των 100 δόσεων, που η αύξηση των εισφορών, που η αύξηση της φορολογίας εισοδήματος, που η αύξηση της προκαταβολής φόρου εισοδήματος, και που η αύξηση της τιμής της ενέργειας!

Ξέρουν τα πάντα!

Η βύθιση της χώρας σε ακραία φτώχεια, σε εσωτερική διαμάχη, σε οικονομική κατάρρευση και τελικά αφανισμό είναι το αναπόφευκτο αποτέλεσμα των παρόντων φορολογικών και ασφαλιστικών δρομολογήσεων, όπως δείχνει πως αυτές θα υλοποιηθούν.
Αυτών των δρομολογήσεων που σχεδιάζει η ίδια η ελληνική κυβέρνηση αριστερών μαρξιστών - λενινιστών του ΣΥΡΙΖΑ σε αγαστή συνεργασία με τους δεξιούς - εθνικιστές των ΑΝΕΛ, αλλά κυρίως που η διεθνής κοινότητα και οι θεσμοί τις (!) αποδέχονται και χρηματοδοτούν ώστε να εξωθήσουν την Ελλάδα στην ανυπαρξία.

Παρόμοιο οικονομικό διωγμό, μάλιστα με περιουσιολόγιο που επεβλήθη με κατοχικό διάταγμα το 1942, μοιάζει να υπήρξε στην ιστορία μόνον α) εναντίον των εμπόρων επί Λένιν το 1917-18, β) εναντίον των Ελλήνων της Μικρασίας στην Μικρασιατική Καταστροφή του 1922 επί Αττατούρκ, γ) εναντίον των Εβραίων της Γερμανίας το 1938-44 επί Χίτλερ, εναντίον των Ελλήνων επί Γερμανικής Κατοχής το 1941-44, και εναντίον των αστών στην Κόκκινη Επανάσταση του Μάο στην Κίνα.

Ποτέ όμως μια τέτοια αντίστοιχη οικονομική γενοκτονία δεν έχει επιχειρηθεί ενάντια σε ένα Λαό με την χρηματοδότηση διεθνών θεσμών όπως το ΔΝΤ, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, και η Ευρωπαϊκή Ένωση, που συντηρούν ουσιαστικά στην εξουσία με τα δανεικά τους, μια κυβέρνηση που υλοποιεί αυτή τη δρομολόγηση.

Είναι άξιον απορίας το γιατί...

Ακολουθείστε τον Αγη Βερούτη στο twitter @Agissilaos
agissilaos@gmail.com

Απαιτούμε οι αποφάσεις την διοίκησης του ΟΑΕΕ, να τελούν πρώτα υπό την έγκριση των ασφαλισμένων, και μετά να υλοποιούνται.



Οι ασφαλισμένοι στον ΟΑΕΕ είμαστε ταυτόχρονα και μέτοχοι/συνέταιροι.  Δεν μπορεί ο ΟΑΕΕ να βγάζει αποφάσεις για εμάς, δίχως εμείς να είμαστε σύμφωνοι. Η διοίκηση του ΟΑΕΕ έπρεπε να είναι υπάλληλοί μας και όχι αφεντάδες τιμωροί μας.



Το ασφαλιστικό μας ταμείο, που σκοπό έχει να μας παρέχει ασφάλεια, έχει δια/στραφεί εναντίον μας, και εκδηλώνει έμπρακτα επάνω μας την μοχθηρή του εχθρότητα.

Ο ΟΑΕΕ έχει σιγά – σιγά και ύπουλα περάσει στα χέρια των εξουσιαστών μας, και από ασφάλεια έχει καταντήσει ανασφάλεια και τρόμος. 

Δεν θα ανεχθούμε πλέον να μας καταστρέφει με εχθρότητα και εκδίκηση, ένα ταμείο που σκοπό είχε να μας εξασφαλίσει.

Απαιτούμε οι αποφάσεις την διοίκησης του ΟΑΕΕ, αλλά και της πολιτείας όσον αφορά στον ΟΑΕΕ, να τελούν πρώτα υπό την έγκριση των ασφαλισμένων, και μετά να υλοποιούνται.

Αυτή η διαστροφή πρέπει να σταματήσει, γιατί όποιος σπέρνει αδικία θερίζει οργή και εκδίκηση.


Ο ΟΑΕΕ μέσα στην περίοδο την οικονομικής κρίσης πρέπει να είναι προαιρετικός

Να μή ξεχνιόμαστε.
Ο ΟΑΕΕ μέσα στην περίοδο την οικονομικής κρίσης πρέπει να είναι προαιρετικός, και παρόλο που κάποιος επέλεξε να είναι ασφαλισμένος, αλλά δεν μπορεί να ανταπεξέλθει, να μήν έχει καμία νομική επίπτωση, απλά να μήν είναι ασφαλισμένος όσο χρωστά.
Λογικό δεν είναι;
Χρωστάω στον ΟΑΕΕ σημαίνει χρωστάω στον εαυτό μου. Δεν έχει καμία λογική νε με σέρνουν στα δικαστήρια, να με φυλακίζουν ως κακοποιό και να μου κατάσχουν την περιουσία μου επειδή χρωστάω στον εαυτό μου.


Θα υποθηκεύονται τα σπίτια όσων χρωστούν στα Ταμεία


Ακόμη κι αν είναι σε ρύθμιση και πληρώνουν κανονικά τις δόσεις τους


Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος», η πρόβλεψη αυτή γίνεται με ειδική διάταξη στο άρθρο 17 του νομοσχεδίου για τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας που πέρασε από δημόσια διαβούλευση το υπουργείο Εργασίας και θα έχει εφαρμογή όχι μόνο σε όσους υποβάλουν αίτηση ρύθμισης από εδώ και πέρα, αλλά και στους 210.000 οφειλέτες οι οποίοι έχουν ήδη ενταχθεί στις 100 δόσεις.

Με το άρθρο-βόμβα του νομοσχεδίου, τα ασφαλιστικά ταμεία θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποθήκες περιουσιακών στοιχείων από τους οφειλέτες τους ακόμη κι αν είναι σε ρύθμιση και πληρώνουν κανονικά τις δόσεις τους.

Το άρθρο 17 αναφέρει ότι οι φορείς κοινωνικής ασφάλισης διατηρούν το δικαίωμα και μετά τη συμμόρφωση του οφειλέτη στη ρύθμιση τμηματικής εξόφλησης που του χορηγήθηκε:
    να εγγράφουν υποθήκες σε περιουσιακά στοιχεία του οφειλέτη, των συνυπόχρεων προσώπων ή των εγγυητών, εφόσον η οφειλή δεν είναι ασφαλισμένη,
    να μη χορηγούν αποδεικτικό ενημερότητας για μεταβίβαση ακινήτου ή σύσταση εμπραγμάτου δικαιώματος επ’ αυτού, εφόσον η οφειλή δεν είναι ασφαλισμένη.
Δεν εξαιρούνται μικροί ή μεγάλοι οφειλέτες
Η διάταξη δεν εξαιρεί μικρούς ή μεγάλους, αλλά όπως ανέφερε αρμόδιο στέλεχος μεγάλου ασφαλιστικού φορέα στον «Ελεύθερο Τύπο», θα εφαρμοστεί σε όσους είναι μεν σε ρύθμιση, αλλά έχουν βεβαρημένο παρελθόν «ασυνέπειας», είτε χρωστούν πολλά είτε λίγα.
Αυτή τη δυνατότητα είχαν μέχρι τώρα μόνο οι εφορίες, καθώς μπορούν να ζητήσουν από οφειλέτες που είναι σε ρύθμιση να βάλουν υποθήκη περιουσιακά τους στοιχεία ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα συνεχίσουν να πληρώσουν τις δόσεις τους και ότι σε κάθε περίπτωση, ακόμη δηλαδή κι αν εγκαταλείψουν τη ρύθμιση, τα ενυπόθηκα περιουσιακά τους στοιχεία θα μπορούν να κατάσχονται.

Το ίδιο καθεστώς θα εφαρμόζουν από εδώ και στο εξής (σ.σ.: με την ψήφιση του νομοσχεδίου) όλα τα ασφαλιστικά ταμεία, με τη διαφορά ότι η διάταξη έρχεται εκ των υστέρων, αιφνιδιάζοντας όσους μπήκαν σε ρύθμιση, υπό το φόβο των Ταμείων ότι μπορεί να την εγκαταλείψουν και να χαθούν έσοδα.
Θα αφορά και εκείνους που μπήκαν στη ρύθμιση των 100 δόσεων
Η διάταξη-βόμβα λέει στην ουσία στους 210.000 οφειλέτες που είναι σε ρύθμιση ότι τα Ταμεία θα μπορούν να τους ζητήσουν να βάλουν υποθήκη το σπίτι τους για να ξεχρεώσουν το ΙΚΑ και τον ΟΑΕΕ.

Σε εφαρμογή από τις 26 Ιουνίου
Η διάταξη θα εφαρμοστεί από τις 26 Ιουνίου και μετά, που λήγει η προθεσμία υπαγωγής στη ρύθμιση των 100 δόσεων, και σε πρώτη φάση θα είναι στοχευμένη σε οφειλέτες που κατά τα παρελθόν έχουν εγκαταλείψει ρυθμίσεις, καθώς και σε όσους τις χρησιμοποιούν όχι για να ξεχρεώσουν, αλλά για να παίρνουν ασφαλιστική ενημερότητα είσπραξης χρημάτων από το Δημόσιο.
Τα Ταμεία θα μπορούν να ζητούν όμως ακόμη και από τους συνεπείς οφειλέτες τους να βάλουν «ενέχυρο» κάποιο περιουσιακό τους στοιχείο, ώστε ακόμη κι αν σταματήσουν να πληρώνουν τις δόσεις, η οφειλή τους να μπορεί να… «εξοφληθεί» με κατάσχεση – απώλεια του περιουσιακού στοιχείου που θα έχουν υποθηκεύσει ως «εξασφάλιση» του χρέους που θα μείνει απλήρωτο.

Χρήστος Νικολακόπουλος Ράδιο Γάμμα



(07/04/2015)

Λεφτά υπάρχουν! Απίστευτο θέμα με το (στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ) νέο διοικητή του ΟΑΕΕ και την Τράπεζα Αττικής...

Τι στο καλό! Συνήψε σύμβαση 450.000 ευρώ λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές. Ήταν και νομικός σύμβουλος των εργαζομένων της Τράπεζας!


Από τον Νίκο Κατσώνη.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.



Ένα σοβαρό και απίστευτο θέμα έρχεται στο φως την ώρα που σημειώνονται ήδη διάφοροι άλλοι κραδασμοί και νομίζω ότι αξίζει να το αναδείξει το press-gr. Όπως διαβάζω λοιπόν στο περιοδικό UNFOLLOW, ο εργατολόγος Αναστάσιος Πετρόπουλος συνήψε συμβόλαιο με αποδοχές ύψους 450.000 ευρώ με τη Διοίκηση της Τράπεζας Αττικής για τον «εκσυγχρονισμό κρίσιμων ζητημάτων στον Κανονισμό Εργασίας και Επιχειρησιακές Συλλογικές Συμβάσεις» την ίδια στιγμή που ήταν νομικός σύμβουλος και των εργαζομένων της Τράπεζας!

Δηλαδή ο κ. Πετρόπουλος εν αγνοία των εργαζομένων της Τράπεζας, αποφάσισε να προσφέρει παράλληλα τις νομικές του υπηρεσίες και στον εργοδότη τους κατά τρόπο ασυμβίβαστο. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι ο κ. Πετρόπουλος αυτές τις ημέρες τοποθετήθηκε από την κυβέρνηση στη θέση του Διοικητή του ΟΑΕΕ (πρώην ΤΕΒΕ) και η τοποθέτησή του εγκρίθηκε από την Επιτροπή Δημοσίων Επιχειρήσεων, Τραπεζών, Οργανισμών Κοινής Ωφελείας και Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης της Βουλής.

Τα ερωτήματα που τίθενται είναι μεταξύ άλλων:
Μπορεί ο δικηγόρος των εργαζόμενων να αναλαμβάνει έναντι παχυλής αμοιβής τη νομική εκπροσώπηση και του εργοδότη τους;
Γιατί η Τράπεζα Αττικής επέλεξε τον επί δεκαετίας δικηγόρο του Συλλόγου υπαλλήλων για να του αναθέσει την «αναδιάρθρωσή» της;
Τι γίνεται αν ο δικηγόρος αυτός, εκτός από γνωστός εργατολόγος είναι επίσης μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και «εκλεκτός» της κυβέρνησης για τη θέση του Διοικητή μεγάλου ασφαλιστικού φορέα;


Όπως διαβάζω επίσης ο κ. Πετρόπουλος είναι μέλος της κομματικής οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ,συνδικαλιστής του ΣΥΡΙΖΑ στον ΔΣΑ και το συμβόλαιο υπογράφτηκε στις 2 Ιανουαρίου 2015 (λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές, όταν ακόμη ήταν στην κυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ!!!) και την Τράπεζα εκπροσωπούσε ο διευθύνων σύμβουλός της Γκίκας Μάναλης ο οποίος πάντως μετά τις εκλογές δεν κατάφερε να διατηρήσει την ίδια θέση στην Τράπεζα (Μπέρδεμα κι αυτό...).

Το περίεργο είναι ότι ανάμεσα στα αντικείμενα που με τις εύσχημες διατυπώσεις ανέλαβε ήταν και η συρρίκνωση των μισθών των εργαζομένων, η εντατικοποίηση της εργασίας και οι απολύσεις - κι ας ήταν νομικός σύμβουλος και των εργαζομένων!


Ο ίδιος δήλωσε ότι σταμάτησε τη συνεργασία του με την Διοίκηση της Τράπεζας (στο εσωτερικό της οποίας μεσολάβησαν μεταβολές...) δύο μήνες μετά τη σύναψη του συμβολαίου γιατί διαπίστωσε "μεταβολή της γραμμής της". Κατά σύμπτωση πάντως την περίοδο αυτή -και με τον ΣΥΡΙΖΑ πια στην κυβέρνηση- είχε γίνει γνωστό ότι προορίζεται για διοικητής του ΟΑΕΕ. Όπως δέχεται επίσης ο κ. Πετρόπουλος ενώ δεν ολοκλήρωσε το έργο του η Τράπεζα πίστωσε τον λογαριασμό του με 103.000 ευρώ ενώ από το 2014 είχε πάρει άλλα 50.000 ευρώ η εταιρεία του για να συντάξει το νέο "Κανονισμό Εργασίας της Τράπεζας".


Αυτά τα ολίγα μπόρεσα προς το παρόν να αποκωδικοποιήσω από το ρεπορτάζ, με την πεποίθηση ότι θα απαντηθούν τα ερωτήματα που δημιουργούνται.






ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ

Επιπλέον ρυθμίσεις για τις οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία ζητούν οι ελεύθεροι επαγγελματίες που υποστηρίζουν πως οι πρόσφατες ρυθμίσεις δεν λύνουν το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Εν τω μεταξύ όσον αφορά στις ρυθμίσεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές στο δημόσιο ήδη το ενδιαφέρον είναι μεγάλο από τους οφειλέτες


 Δημοσιεύτηκε στις 26 Μαρ 2015

Νέα βόμβα Ρωμανιά: Η τρόικα έδωσε εντολή να εξαιρεθεί η περιουσία των ταμείων από τις αναλογιστικές μελέτες (Video)


Επανήλθε στις καταγγελίες για τις αναλογιστικές μελέτες των ασφαλιστικών ταμείων, οι οποίες οδήγησαν σε μειώσεις συντάξεων ο Γιώργος Ρωμανιάς, τονίζοντας ότι η περιουσία τους εξαιρέθηκε από τις μελέτες μετά από εντολή της τρόικας.
«Κάνανε την αναλογιστική μελέτη και βάλανε στο σκέλος των αναμενομένων εισπράξεων μόνο τις ασφαλιστικές εισφορές και στο σκέλος των δαπανών τις συντάξεις, παρελήφθη το σύνολο της περιουσίας των ταμείων, των καταθέσεων των ομολογιών και όλη η περιουσία των Ταμείων. Δεν μπορούνε να λένε ότι τόσα θα εισπράξω αγνοώντας τις αποδόσεις της περιουσίας» είπε ο Γιώργος Ρωμανιάς μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1.
«Ο προσδιορισμός των συντάξεων και στο μέλλον εξαρτάται από αυτό και οι συντάξεις στο μέλλον θα είναι σε συνάρτηση με το δημόσιο χρέος», είπε ο γενικός γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
«Δεν καταλογίζω ευθύνη στην αναλογιστική αρχή» είπε ο Γ. Ρωμανιάς, «η τρόικα είπε να εξαιρεθεί η περιουσία των ταμείων από τις αναλογιστικές μελέτες. Η τρόικα έδωσε ένα πακέτο και σε αυτό το πακέτο δεν γίνεται καμία αναφορά για την περιουσία των ταμείων, και τόνισε ότι θα γίνουν νέες αναλογιστικές μελέτες» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Για τις αντιδράσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στις καταγγελίες του, ο κ. Ρωμανιάς τόνισε ότι «ο κ. Βρούτσης δεν ξέρει από ασφαλιστικά» για την ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ είπε ότι «στις 12 Φεβρουαρίου του 2012 ο Ευάγγελος Βενιζέλος είπε ότι εισάγει μηχανισμό αναπλήρωσης των απωλειών των δημόσιων ταμείων από το PSI αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα».

Ο ΟΑΕΕ είναι η καλοστημένη απάτη-θηλειά στο λαιμό των μικρο-επαγγελματιών.

Ο ΟΑΕΕ είναι η καλοστημένη απάτη-θηλειά στο λαιμό των μικρο-επαγγελματιών.
ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛOΓΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ...ΝΑ ΠΛΗΡΏΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ !

1)ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΈΛΟΥΣ ΕΠΙΤΗΔΕΎΜΑΤΟΣ ..
2)ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ.
3)ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ......
4)Διαγραφη των χρεών σε οσους το εισοδημα ειναι στο αφορολογητο οριο και ΚΑΤΩ αποδεδειγμενα. 

«Μπλόκο» στη συνταξιοδότηση βάζουν οι οφειλές άνω των 20.000 ευρώ απαιτούνται 38 χρόνια ασφάλισης και κατι γινεται και σταματας να πληρωνεις τα τελευταια 2 + χρόνια... να σταματήσεις λόγω αδυναμίας.. σου φαγανε 36 χρόνια τα ασφαλιστρα και σου κατάσχουν & την ζωη Δηλαδή πληρώνεις και στο τελος της ζωης σαν στημένη λεμονόκουπα πας στα σκουπιδια . Σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Εργασίας, πρόωρα έχει συνταξιοδοτηθεί το 76,3% στο Δημόσιο, και το 91,9% των υπαλλήλων ΔΕΚΟ και τραπεζών! Ανθρώπινα δικαιώματα Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι «βασικά δικαιώματα και θεμελιώδεις ελευθερίες που δικαιούνται όλοι οι άνθρωποι», τα οποία περιλαμβάνουν αστικά και πολιτικά δικαιώματα όπως το δικαίωμα στη ζωή και την ελευθερία, την ελευθερία σκέψης και έκφρασης, καθώς και την ισότητα ενώπιον του νόμου.... Στα ανθρώπινα δικαιώματα περιλαμβάνονται, επίσης, κοινωνικά, πολιτιστικά και οικονομικά δικαιώματα, όπως το δικαίωμα της συμμετοχής στον πολιτισμό, το δικαίωμα στην τροφή, την ιατρική περίθαλψη, το δικαίωμα στην εργασία, την εκπαίδευση και το δικαίωμα στην παροχή στέγης. Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και ίσοι στην αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα.

Είναι προικισμένοι με λογική και συνείδηση, και οφείλουν να συμπεριφέρονται μεταξύ τους με πνεύμα αδελφοσύνης. - 1ο Άρθρο της Οικουμενικής Διακήρυξης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα του Ο.Η.Ε. Είναι ανήθικο! Είναι παράνομο! Είναι αντισυνταγματικό! Είναι αντίθετο με τη συνθήκη των δικαιωμάτων του ανθρώπου! Είναι χυδαίο! Ο ορισμός του παράλογου. Το άκρο άωτο της ανηθικότητας: Aτoμικά και κoινωνικά δικαιώματα Άρθρo 4

1. Oι Έλληνες είναι ίσoι ενώπιoν τoυ νόμoυ.

2. Oι Έλληνες και oι Eλληνίδες έχoυν ίσα δικαι- ώματα και υπoχρεώσεις. Διαγραφη των χρεών σε οσους το εισοδημα ειναι στο αφορολογητο οριο και ΚΑΤΩ αποδεδειγμενα.

ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡIΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔYΟ ΚΑΤΗΓΟΡIΕΣ ;; ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ .. ΑΥΤO ΤΟ ΚΡAΤΟΣ ΘEΛΕΙ ΚΑΤΕΔAΦΙΣΗ. ΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ... !!! ΟΛΗ Η ΣΑΠΙΛΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!!! O μισος πληθυσμος δεν εχει να φαει και O O.A.E.E. φυσικα στα @ρχίδι@ του !!! Μια χαρά. Όλοι οι "εκλεκτοί" εργαζόμενοι στην ξηρά και οι "μη εκλεκτοί" στη θάλασσα. Το μεγαλύτερο έγκλημα κατά του ελληνικού λαού από την εποχή της ίδρυσής του. Το έγκλημα των κομμάτων και των αθλίων συνδικαλιστών του δημοσίου. Των αθλίων υπαλληλάκων, οι οποίοι κατοικοεδρεύουν στη ΓΣΕΕ και οι οποίοι πρέπει να δικαστούν για εσχάτη προδοσία. Των γελοίων συνδικαλιστών, που παριστάνουν τους εργατοπατέρες, χωρίς να έχουν εργαστεί ούτε μια στιγμή στη ζωή τους.

Των ανθρωπάκων, που, αν ο κόσμος κάποτε αντιληφθεί τον ρόλο τους, θα γίνουν "λεκέδες" στην άσφαλτο, όπως έγινε ο Πολυζωγόπουλος. Η μεταπολίτευση καταρρέει μέσα στην αθλιότητα και οι συνυπεύθυνοι σ' αυτήν την αθλιότητα δικαστικοί φέρονται σαν να μην τους αφορά καθόλου η κατάσταση. Η εποχή αλλάζει και αυτοί θεωρούν ότι έχουν δεδομένη την επιβίωσή τους. Με όλους τους εγκληματίες που καταστρέψανε τη χώρα να περιφέρονται —ελέω δικαιοσύνης— ελεύθεροι, οι δικαστές εξακολουθούν να συμπεριφέρονται σαν να είναι οι "τέλειοι" λειτουργοί. Με έναν κόσμο να έχει φτάσει στα όρια της πείνας, οι "τέλειοι" λειτουργοί δεν δέχονται μειώσεις στους προκλητικούς μισθούς τους. Στους μισθούς, τους οποίους έπαιρναν, για να είναι "χρήσιμοι" για κάποιους.


Οι συνδικαλιστές είχαν γίνει οι "θεοί" των εργαζομένων στο δημόσιο. Ζητούσαν γι' αυτούς και απολάμβαναν και οι ίδιοι. Ακόμα και το σκότωμα της μύγας κρίθηκε βαρύ και ανθυγιεινό. Όταν συνεταιρίζεσαι με τους αυθαίρετους φασίστες —οι οποίοι αντιλαμβάνονται το ελληνικό κράτος σαν περιουσία τους— εις βάρος άλλων, πρέπει να περιμένεις να έρθει η σειρά σου να σε "ρίξει". Δεν μπορείς να περιμένεις δικαιοσύνη από τον άδικο. Δεν μπορείς να περιμένεις από τον σκορπιό να σε προστατεύει σαν σκύλος. Άλλοι ταΐζονταν από προμηθευτές και άλλοι από τα κόμματα, για να μην αντιδρούν. Πλούσιοι πραγματικά έγιναν άνθρωποι μέσα σε μια νύχτα με ένα "δώρο" από κάποιον διαπλεκόμενο προμηθευτή. Με αντάλλαγμα μια υπογραφή, άλλαζε η ζωή τους.

 Αυτοαπασχολούμενη/Αυτοαπασχολούμενε !

 

ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΩΝ ΔΟΣΕΩΝ, Χ. ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΡΑΔΙΟ ΓΑΜΜΑ ΠΑΤΡΑΣ

Ανακοίνωση για ασφαλιστική ενημερότητα


Δηλώστε συμμετοχή για την ομαδική προσφυγή για εσάς που αφαίρεσαν άδειες ή για εσάς που θα αφαιρέσουν ως τέλος του έτους για να απαιτήσουμε μέσω δικαστηρίων ασφαλιστική ενημερότητα! (αφορά επαγγελματίες από:  Λεωφορεία, Ιδιοκτήτες σχολών οδηγών, Λαϊκές αγορές, Φορτηγά, κ.λ.π)

Πληροφορίες στο τηλ. ή εσωτερικό μήνυμα  - 6977959479 - helenvna@gmail.com

ΠΟΙΟΙ ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ




Η συγκλονιστική συνέντευξη του κ. Στέφανου Τσίπα (Μέρος Δ΄)


Και ενώ υπεγράφη ήδη το τρίτο μνημόνιο (λέγε με σύμβαση παραχώρησης εθνικής κυριαρχίας - ΣΥ.Π.Ε.Κ.), εμείς εδώ το χαβά μας, που λένε και οι εξ ανατολών γείτονες (με βλέπω στο τέλος να μιλάω άπταιστα την τουρκική γλώσσα με τόσα τούρκικα σίριαλ που μας δείχνουν τα κανάλια των μέσων της μαζικής μας αποβλάκωσης). Ο κ. Στέφανος Τσίπας συνεχίζει, λοιπόν, και ολοκληρώνει τις πρωτοφανείς και... "θρασύτατες" καταγγελίες του, αναφέροντας τα ονόματα των τραπεζικών, πολιτικών, δικαστικών και δημοσιογράφων που, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, ενεπλάκησαν, κάλυψαν ή αποσιώπησαν το μεγάλο σκάνδαλο της Εμπορικής Τραπέζης.
Όσο για μένα; Άνεργος δημοσιογράφος ων, χαρακτηρισμένος, απομονωμένος και άφραγκος (τι να πω, άευρος; Πιο εύηχο και πιο... επίκαιρο βρίσκω το άφραγκος), τρέχω κάθε τόσο στο 16 της Ευελπίδων για να καλύψω τις μηνύσεις που καταθέτει, κάθε εβδομάδα σχεδόν, η δικηγόρος κυρία Μαρία Εξαρχουλάκου (ό,τι κι' αν πω γι' αυτή τη Μανιάτισα, λίγο θα είναι) εναντίον όσων έχει μέχρι τώρα κουκουλώσει η Δικαιοσύνη. Την προσεχή Δευτέρα, άλλωστε, 19 Νοεμβρίου του σωτηρίου έτους 2012, η κυρία Εξαρχουλάκου θα υποβάλει άλλη μια μήνυση για λογαριασμό του κ. Οδυσσέα Τηλιγάδα. Κατά ποίων; Κάντε λίγη υπομονή. Κοντός ψαλμός, αλληλούϊα...
Δείτε λοιπόν, προς το παρόν, και ακούστε όσα καταγγέλει μπροστά στην κάμερα ο κ. Στέφανος Τσίπας και αναρωτηθείτε, μαζί με μένα : Και τώρα τι; Θα σταθούν, αυτή τη φορά, οι Έλληνες εισαγγελείς και δικαστές στο ύψος των περιστάσεων; Θα κάτσουν στο σκαμνί οι υπεύθυνοι, οι κλέφτες, τα λαμόγια και οι επίορκοι; Θα κατασχεθούν τα κλεμμένα ή θα πρέπει σε λίγο, ενώ θα ψάχνουμε στα σκουπίδια για κάτι φαγώσιμο, να τραγουδάμε όλοι μαζί, εν χορώ, το τραγούδι του Μηλιώκα "να δεις που κάποτε θα μας πούνε και μαλάκες;" (τι κάποτε δηλαδή, μας λένε ήδη...).


Πηγή

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΡΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Ο.Α.Ε.Ε


1. Διαγραφή των οφειλών από τα συντάξιμα και να οριστούν από το 2009 έως σήμερα ως “ένσημα κρίσης “.
Δηλαδή όταν ο ασφαλισμένος συμπληρώσει τα συντάξιμα χρόνια ,να έχει δυνατότητα συνταξιοδότησης για όσους έχουν κύρια οφειλή έως και 50.000 € , όταν του λείπουν ένσημα, με οποιοδήποτε τρόπο, α) είτε με αφαίρεση του οφειλόμενου ποσού σε (χρόνο ασφάλισης) από την σύνταξη, β) είτε με εξαγορά με την ονομασία ως (ένσημα κρίσης) όπως π.χ (στρατού, σπουδών κ.λ.π.) και γ) με αφαίρεση από το ποσό της σύνταξης.
Να μην χρεώνουν την εισφορά υπέρ ΟΑΕΔ-ΟΕΕ εφ’ όσον ο ίδιος έχει αδυναμία πληρωμής, είναι απολύτως παράλογο να μας χρεώνουν 30€ και επίσης να μην χρεώνουν ασφάλιση , εφόσον δεν μας θεωρούν το βιβλιάριο .
2. Nα διακόπτετε η χρέωση συνταξιοδοτικών και ιατροφαρμακευτικών εισφορών όταν ο ασφαλισμένος είναι αποδεδειγμένα σε αδυναμία πληρωμής (κάτω από το όριο της φτώχειας). Δεν είναι λογικό να συνεχίζεται η χρέωση εισφορών , όταν έχει θέμα επιβίωσης.
3. Μείωση των τρεχουσών εισφορών 50% διότι ο τζίρος έχει μειωθεί από το 2009 έως σήμερα έως και 70% .
4. Ελεύθερη επιλογή της κλάσης , κατά την επιθυμία του ασφαλισμένου που έχει την δυνατότητα να εισφέρει όσο διαρκεί η κρίση ή όσο υπάρχει αποδεδειγμένη αδυναμία επιβίωσης .
Η πρώτη κλάση να ξεκινά με το ποσό των 100€ το μήνα για τις “εντός κρίσης” επιχειρήσεις.
Έτσι θα έχει την δυνατότητα να ασφαλιστεί ο περισσότερος κόσμος , καθώς και αυτοί που είναι σε χωριά και ασφαλίζονται στον ΟΓΑ .
Ο κάθε ασφαλισμένος ότι πληρώνει , ανάλογη σύνταξη θα πάρει , τι ποιο δίκαιο .
5. Αποποινικοποίηση των οφειλών. Και αναστολή αναγκαστικής εκτέλεσης έως 31-12-2020.
6. Ελεύθερη βούληση στην επιλογή ασφαλιστικού φορέα μόνο για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη , κρατικού ή ιδιωτικού , ενώ συνταξιοδοτικά να παραμείνει στο ΟΑΕΕ . (Διαχωρισμός του Κλάδου Σύνταξης από τον Κλάδο Υγείας).
7. Όσοι κλείνουν την επιχείρησή τους λόγο οικονομικών δυσκολιών , και είναι άνω των 57ετών , με 30 χρόνια και άνω ασφάλισης ,να μπορούν να βγάζουν κάποια σύνταξη ανάλογη με τα ποσά που πλήρωναν και τα χρόνια ασφάλισης .
8. Όσοι πλήρωναν πέραν της υποχρεωτικής εισφοράς ,δηλαδή είχαν ανέβει κλίμακα προαιρετικά και πλήρωναν παραπάνω χρήματα από την υποχρεωτική κατηγορία ,τη διάφορα αυτή για όσα χρόνια πλήρωναν να αφαιρεθεί από της οφειλές που έχουν σήμερα .
9. Καταργηση ασφαλιστικής ενημερότητας από τον ΟΑΕΕ για θέματα ΔΟΥ.
10. Ασφάλιση σε όσους διατηρούν την επιχείρησή τους και έχουν οφειλές στον ΟΑΕΕ με ετήσιο εισόδημα τουλάχιστον 25,000€ ετησίως και 1000€ για κάθε παιδί.
11. Μείωση υπαλληλικού προσωπικού στον ΟΑΕΕ με αξιολόγηση , αν υπάρχει πλεόνασμα ,για να μειωθεί το κόστος λειτουργίας του. Κάνοντας αξιολόγηση και κατάργηση κάθε είδους επιδόματος , κατάργηση των κατασκηνώσεων για τα παιδιά των υπαλλήλων του ΟΑΕΕ.
Τα παιδιά των ασφαλισμένων δεν έχουν δικαίωμα να πηγαίνουν κατασκήνωση.
12. Λογιστικός έλεγχος στο ΟΑΕΕ ( ΤΕΒΕ-ΤΑΜΕΙΟ ΕΜΠΟΡΩΝ-ΤΣΑ) από το 1995 στα αποθεματικά τους.
13. Μια άλλη πρόταση προς το αρμόδιο υπουργείο μήπως μπορέσουν κάποιοι να ανταποκριθούν στις ρυθμίσεις είναι : Αφού μειώσουν τις εισφορές στα τρέχοντα , αλλά και σε αυτά που οφείλουν οι ασφαλισμένοι έως 50% , με ελεύθερη επιλογή δηλαδή να μπορούν όσο διαρκεί η κρίση να μπαίνουν στην χαμηλότερη κατηγορία και φυσικά οι οφειλές να ρυθμίζονται επίσης με την χαμηλότερη κλάση δίχως προσαυξήσεις και δίχως την χρέωση για την ιατροφαρμακευτική κάλυψη και το υπέρ ΟΑΕΔ-ΟΕΕ.
Μόνο έτσι , τουλάχιστον το 90% των ανασφάλιστων θα έμπαινε σε ρύθμιση , ο ΟΑΕΕ θα εισέπραττε χιλιάδες ευρώ και θα απαλλαχτεί από τον ανασφάλιστο κόσμο που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις προτεινόμενες ρυθμίσεις της πολιτείας.
(Παρακαλώ τους διαχειριστές να επεξεργαστούν με κάποιους γνώστες του θέματος και να κάνουν παρατηρήσεις όπου χρειάζεται ).