ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΗ ΧΑΛΚΙΔΑ

- Ανασφάλιστοι του ΟΑΕΕ και
- Κόκκινα Δάνεια




Ομιλητές:
- Ιωάννης Κ. Σακκάς, Πρώην Εισαγγελέας Νομικός & Πολιτικός Επιστήμονας
- Ντόρα Κρητικοπούλου, Δικηγόρος.
- Νίκος Μπεθάνης, Μέλος της Πανελλαδικής Ομάδας Ανασφάλιστων του ΟΑΕΕ

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014 / 6:00 μ.μ.
Δημοτικό Θέατρο Παπαδημητρίου
Σιώκου 1 – Χαλκίδα (Πλησίον Πυροσβεστικής)

ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΟΥ &
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΟΜΑΔΑ «ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Ε.»
Με την συμπαράσταση του Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η Ελισσάβετ Ρουμελιώτου ως Δημότης του Δήμου Χαλκίδας (στα πλαίσια ενημέρωσης του άρθρου 5 § 1, 11 § 1 και 14 § 1 του Συντάγματος). Συνδιοργανώνει ημερίδα μαζί με την Πανελληνιά Ομάδα «Ανασφάλιστων του Ο.Α.Ε.Ε.» που θα πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό Θέατρο Παπαδημητρίου Χαλκίδας με θέματα:
- Ανασφάλιστοι του ΟΑΕΕ και
- Κόκκινα Δάνεια
Ομιλητές:
- Ιωάννης Κ. Σακκάς, (Πρώην Εισαγγελέας) Νομικός και Πολιτικός Επιστήμονας
- Ντόρα Κρητικοπούλου, Δικηγόρος.
- Νίκος Μπεθανης, Μέλος της Πανελλαδικής Ομάδας «Ανασφάλιστων του ΟΑΕΕ»

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014 – 6:00 μ.μ. στο Δημοτικό Θέατρο Παπαδημητρίου Σιώκου 1 – Χαλκίδα (Πλησίον Πυροσβεστικής)

Με τη συμπαράσταση Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η Ελισσάβετ Ρουμελιώτου ως Δημότης του Δήμου Χαλκίδας (στα πλαίσια ενημέρωσης του άρθρου 5 § 1, 11 § 1 και 14 § 1 του Συντάγματος). Συνδιοργανώνει ημερίδα μαζί με την Πανελληνιά Ομάδα «Ανασφάλιστων του Ο.Α.Ε.Ε.» που θα πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό Θέατρο Παπαδημητρίου Χαλκίδας με θέματα:
- Ανασφάλιστοι του ΟΑΕΕ και
- Κόκκινα Δάνεια
Ομιλητές:
- Ιωάννης Κ. Σακκάς, (Πρώην Εισαγγελέας) Νομικός και Πολιτικός Επιστήμονας
- Ντόρα Κρητικοπούλου, Δικηγόρος.
- Νίκος Μπεθανης, Μέλος της Πανελλαδικής Ομάδας «Ανασφάλιστων του ΟΑΕΕ»

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014 – 6:00 μ.μ. στο Δημοτικό Θέατρο Παπαδημητρίου Σιώκου 1 – Χαλκίδα (Πλησίον Πυροσβεστικής)

Με τη συμπαράσταση Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ




1) Από την Δευτέρα 24/2/2014 η ένσταση θα υπάρχει σε όλους τους συντονιστές της ομάδας για να την κάνουν οι ενδιαφερόμενοι! Οπότε θα επικοινωνήσετε με τους συντονιστές της περιοχής σας να φτιάξετε την ένσταση και να την καταθέσετε στον ΟΑΕΕ της περιοχή σας!

2) Ταυτόχρονα επειδή έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και το νομικό σκέλος για τον ΟΑΕΕ και πρέπει να ξεκινήσουμε την ομαδική αγωγή θα δηλώσετε συμμετοχή ποιοι ενδιαφέρεστε να συμμετέχετε στην Αγωγή ώστε να γνωρίζουμε τον αριθμό των συμμετεχόντων, να βγάλουμε την τιμή και να την ανακοινώσουμε σε όλους σας! Έτσι ώστε να ξεκινήσουμε!

3) Οπότε όπως καταλαβαίνετε είναι έτοιμη η αγωγή + η προσφυγή + η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που θα ακολουθήσει την αναστολή!



ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
ΒΝΑΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ - 6977959479              helenvna@gmail.com

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ


Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών (Τμήμα εκδίκασης Αναστολών)

Δικηγόρος ζήτησε από τα ΕΤΑΑ-ΤΑΝ-ΤΕΑΔ και ΕΤΑΑ-ΤΥΠΔΑ να απαλλαγεί – εξαιρεθεί από την καταβολή ασφαλιστικών εισφορών χρονικού διαστήματος από το έτος 2004 έως το έτος 2011 και να θεωρηθεί το βιβλιάριο ασθενείας του. Οι αιτήσεις του προς τα ανωτέρω Ταμεία απορρίφθηκαν, μεταξύ άλλων , για το λόγο ότι η αδυναμία εξόφλησης των ασφαλιστικών εισφορών δεν συνιστά κατά νόμο λόγο εξαίρεσης από την καταβολή τους.

Με το έγγραφο του ΕΤΑΑ-ΤΑΝ-ΤΕΑΔ, η επίδοση του οποίου έγινε με δικαστικό επιμελητή, ο αιτών κλήθηκε να καταβάλει εντος 1 μήνα από την επίδοσή του το καταλογισθέν ποσό των ασφαλιστικών εισφορών μέχρις εξοφλήσεως, αλλιώς θα επακολουθούσε αναγκαστική εκτέλεση σε βάρος της περιουσίας του. Από το ΕΤΑΑ-ΤΥΠΔΑ εκδόθηκε έγγραφο του προϊσταμένου με το οποίο η αίτηση απορρίφθηκε. Με το ίδιο έγγραφο, ο αιτών ενημερώθηκε σχετικά με το δικαίωμα του να ασκήσει ενδικοφανή προσφυγή (ένσταση).

Κατά των ανωτέρω απορριπτικών πράξεων ο αιτών άσκησε ενώπιον του Μονομελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου προσφυγή, με την οποία, μεταξύ άλλων ζήτησε, να ανασταλεί η εκτέλεση των προσβαλλόμενων πράξεων, πρόσθετα δε, να ανασταλεί κάθε μέτρο αναγκαστικής εκτέλεσης του ΕΤΑΑ-ΤΑΝ-ΤΕΑΔ και του ΕΤΑΑ-ΤΥΠΔΑ ή άλλου αρμοδίου φορέα σε βάρος της περιουσίας του.

Η αίτηση κατά το μέρος που στρεφόταν κατά της απορριπτικής πράξεως που εξέδωσε το ΕΤΑΑ-ΤΥΠΔΑ (να απαλλαγεί – εξαιρεθεί από την καταβολή ασφαλιστικών εισφορών χρονικού διαστήματος από το έτος 2004 έως το έτος 2011 και να θεωρηθεί το βιβλιάριο ασθενείας του) απορρίφθηκε, με το αιτιολογικό ότι κατά αυτής προβλεπόταν το δικαίωμα άσκησης ενδικοφανούς προσφυγής (ένσταση, την οποία ο αιτών παρέλειψε να ασκήσει). Επίσης, επειδή η βλάβη που επικαλέστηκε ο αιτών, δεν προκαλείται από την προσβαλλόμενη αμιγώς αρνητικού περιεχομένου πράξη, αλλά ενδέχεται να επέλθει στο μέλλον από άλλες πράξεις, κατά των οποίων μπορούν να ασκηθούν τα κατάλληλα ένδικα βοηθήματα.

Κατά το σκέλος του αιτήματος περί αναστολής λήψης κάθε μέτρου αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος της κινητής και ακίνητης περιουσίας του αιτούντος, ως άμεσης συνέπειας της προσβαλλόμενης πράξεως του ΕΤΑΑ-ΤΑΝ-ΤΕΑΔ, το Δικαστήριο δέχθηκε (εν μέρει) την αίτηση αναστολής.

Ειδικότερα, ανέστειλε την πράξη του ΕΤΑΑ-ΤΑΝ-ΤΕΑΔ , κατά το μέρος που συνεπάγεται τη λήψη αναγκαστικών μέτρων είσπραξης ή διοικητικών μέτρων για τον εξαναγκασμό ή τη διασφάλιση της είσπραξης της επιβληθείσης οφειλής από ασφαλιστικές εισφορές (ποσού περίπου 8.000 ευρώ), σε βάρος του δικαιώματος κυριότητας του αιτούντος επί της κατοικίας του, και των αποταμιεύσεων του.

Η σπουδαιότητα της εν λόγω απόφασης, έγκειται στο γεγονός, ότι παρά την κρίση του Δικαστηρίου ότι οι προβαλλόμενοι με την προσφυγή ισχυρισμοί ΔΕΝ παρίστανται προδήλως βάσιμοι, το Δικαστήριο ανέστειλε την λήψη μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης σε βάρος της κινητής και ακίνητης περιουσίας του αιτούντος από την πράξη του ΕΤΑΑ-ΤΑΝ-ΤΕΑΔ, σταθμίζοντας περαιτέρω, τη βλάβη του αιτούντος προς το δημόσιο συμφέρον, συμφώνως προς τη διάταξη του άρθρου 202 παρ. 3. περιπτ. β’ του ΚΔΔ.

Αναμένω την άδεια του συναδέλφου για την δημοσίευση αυτούσιου του κειμένου της απόφασης. 

Αναρτήθηκε από 

Ελεύθερος επαγγελματίας. Ο… "εγκληματίας" της Ελλάδας.


Για όσους δεν το γνωρίζουν, ο ελεύθερος επαγγελματίας στην Ελλάδα, θεωρείται κάτι σαν συνώνυμο του "εγκληματία". Αυτό στην ουσία εξάγεται από τον ίδιο το φορολογικό νόμο. Ο άνθρωπος που επέλεξε στην Ελλάδα να κάνει μια δική του δουλειά και να μην γίνει δημόσιος ή ιδιωτικός υπάλληλος, αντιμετωπίζεται ως οιονεί "εγκληματίας" και έχει περιορισμένα δικαιώματα. Η δε Δικαιοσύνη κάνει τα στραβά μάτια, παρά τις σχετικές προσφυγές που γίνονται.

Για τον ελεύθερο επαγγελματία δεν ισχύει η βασική αρχή του δικαίου, δηλαδή...
η συνταγματική αρχή της ισότητας. 

1) Δεν ισχύει γι’ αυτόν η φοροαπαλλαγή που ισχύει για τους μισθωτούς και φυσικά και για τους δικαστές, βουλευτές, κ.λ.π. Φορολογείται από το πρώτο ευρώ.

2) Δεν ισχύει γι’ αυτόν η έκπτωση με τη συλλογή αποδείξεων.

3) Υποχρεωτικά οι συναλλαγές του γίνονται μέσω τραπέζης πάνω από ένα ορισμένο ποσό. 

4) Φορολογείται με διαφορετική φορολογική κλίμακα από το πρώτο ευρώ.

5) Ισχύουν γι’ αυτόν τεκμήρια εισοδήματος, για τα οποία φορολογείται και οφείλει ΦΠΑ, άσχετα αν πέτυχε τα τεκμαρτά εισοδήματα.

6) Το κράτος του αρπάζει το 55% ως προκαταβολή επί του φόρου της χρήσεως, κάτι που δεν συμβαίνει σε κανένα κράτος του πλανήτη.

7) Τηρεί μόνος του τα φορολογικά βιβλία, γιατί δεν έχει να πληρώσει λογιστές και φυσικά κάνει μικρολάθη, στον απίθανο κόσμο του φορολογικού λαβύρινθου και των 1.500 εγκυκλίων μέσα σε τρία χρόνια. Έτσι αναγκάζεται να κάνει αυτοπεραίωση, να φορολογείται περισσότερο και να αναγκάζεται, όποτε επιθυμεί η κυβέρνηση, να υποβάλλεται και σε γενική φορολογική περαίωση, οπότε και καταβάλει και νέα ποσά.

8) Πληρώνει χαράτσια υπέρ των ανέργων υπαλλήλων, χωρίς να νοιάζεται κανείς για το εάν αυτός έχει να ζήσει.

9) Πληρώνει επιπρόσθετο τέλος ανάλογα με τα έσοδά του.

10) Είναι εκτεθειμένος σε οποιαδήποτε καταγγελία του κάθε «κουκουλοφόρου» υφιστάμενος έναν απίστευτο προσωπικό, οικογενειακό και περιουσιακό Γολγοθά. 

11) Ο ελεύθερος επαγγελματίας δεν μπορεί να απεργήσει, ούτε να κλείσει τους δρόμους για να εκβιάσει την κυβέρνηση. Τα δε συνδικαλιστικά του όργανα είναι πλήρως κομματικοποιημένα και εκτελούν πιστά τις κομματικές εντολές.

12) Πληρώνει φυσικά μόνος του τα ασφαλιστικά ταμεία (και όχι κάποιος εργοδότης) άσχετα με τα εισοδήματά του ή τις ζημιές του και αν δεν τα πληρώσει θα του γίνει κατάσχεση και θα πάει φυλακή. Χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες αυτή τη στιγμή, δεν μπορούν να πληρώσουν τα ασφαλιστικά τους ταμεία, με αποτέλεσμα να μην έχουν ασφάλιση υγείας και να καταφεύγουν στους "Γιατρούς του Κόσμου". Όμως η φορολογική εξόντωσή τους συνεχίζεται αμείωτη.

Αυτές είναι λίγες μόνο από τις πολλές διαφοροποιήσεις των ελευθέρων επαγγελματιών από τους υπόλοιπους πολίτες στην Ελλάδα, που καταργούν πλήρως την αρχή της ισότητας μεταξύ των ανθρώπων.

Γιατί λοιπόν υποβάλλεται σε όλη αυτή τη εξοντωτική φορολογική μεταχείριση ο ελεύθερος επαγγελματίας; Διότι η «τίμια» άρχουσα τάξη στην Ελλάδα, τον θεωρεί οιονεί "απατεώνα" και εκ προοιμίου "φοροκλέπτη", εκθέτοντάς τον στην Κοινή Γνώμη και υποβάλλοντάς τον σε ένα ειδικό φορολογικό καθεστώς, που παραβιάζει άμεσα την συνταγματική αρχή της ισότητας, προκειμένου να του αρπάξει αδιαμαρτύρητα τα πάντα.  

Παρέμβαση στην επιτροπή ECON του πρωτεργάτη και ιδρυτή των ιστορικών σκαραβαίων Στέφανου Σαμακά


Αθήνα 31/1/14

Κ. Λάμπερτς,

Κύριοι της Επιτροπής ECON για την Τρόικα,

Θα είναι πολύ δύσκολο πράγματι για τους συμπολίτες μου να καταλάβoυν τι υπερασπίζεται η Ευρωπαική Ενωση όταν η εθνική περιουσία μας πωλείται, η εθνική μας κληρονομιά ιεροσυλλείται και η εθνική μας ταυτότητα αμφισβητείται, παρά το ότι είμαστε μέλη στην Ευρωπαϊκή Ένωση .

Όλοι μας καλούν (Greeks) αλλά εμείς αυτοαποκαλούμεθα  Έλληνες . Η ιστορία έχει μεταφέρει σε μας μεσω χιλιετηρίδων ότι μετά τον Κατακλυσμό, η Ήρα η σύζυγος του θεού Δία έστειλε το ζευγάρι του Δευκαλίωνα και της Πύρρας στις ιαματικές πηγές της Αιδηψού , προκειμένου να έχουν πολλούς και υγιείς απογόνους και εκεί γεννήθηκε ο πρώτος άνθρωπος με τον όνομα Ελληνας.  

Με το νόμο ΦΕΚ ΦΕΚ - 1020 Β/25-4-2013 οι ιαματικές πηγές της Αιδηψού μεταφέρονται στο Μνημονιακής υποχρέωσης ταμείο ιδιωτικοποίησης και τιθενται προς πώληση . Κάτι δεν έχει πάει καθόλου καλά σε αυτή την διαχείριση κρίσης κύριοι και περισσότερα ερωτήματα πρέπει να τεθούν και να επιπονηθούν.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης σας του κ. Rehn , ο Επίτροπος υποστήριξε ότι οι ρίζες της Ελληνικής κρίσης κοίτονται σε μακροοικονομικές ανισορροπίες που ανεπτύχθησαν κατά τη διάρκεια της προηγούμενης δεκαετίας . Αλλά εμείς πρέπει να το πάμε πίσω στο 1981 , όταν εκλέξαμε αντι – Κοινοτική κυβέρνηση ( ΠΑΣΟΚ ), που ... επέλεξε να μείνει .

Η μόνη μακροοικονομική ανισορροπία που μπορούμε να κατονομάσουμε ήταν η οικονομική εισροή Κοινοτικών προγραμμάτων και επιδοτήσεων που αποδείχθηκε εύκολο να τεθούν υπο  πολιτική εκμετάλευση και άρχισαν να σχηματίζουν τον τεράστιο και ανίκανο δημόσιο τομέα μας και το πολιτικό σύστημα της χώρας , αμφότερα τρομακτικά, εκδικητικά και διεφθαρμένα μέχρι το κόκκαλο.

Το ακριβές ποσό των Κοινοτικών κονδυλίων που κατέληξαν σε λάθος τσέπες είναι προς εκτίμηση  αλλά κατά την τελευταία δεκαετία περίπου € 150 δισεκατομμύρια διεχειρίσθησαν από 500 δημόσιους υπαλλήλους , 87 από τους οποίους ετέθησαν υπό έρευνα για δικαιολόγητο πλουτισμό. Οι φορολογούμενοι έχουν το δικαίωμα να γνωρίζουν .

Μια παρατεταμένη περίοδος πολύ μικρή απορρόφησης των Κοινοτικών κονδυλίων, εως και 3 - 7 % σε πολλές περιπτώσεις, αντικατοπτρίζει την σκληρή πραγματικότητα της πρόσβασης στα κονδύλια που ήταν δυνατή βάσει μια σοκαριστικής συμφωνίας (deal) πενήντα / πενήντα, από τα οποία οι Κοινοτικοί αξιωματούχοι ποτέ δεν φάνηκε να ενοχληθούν και να ελέγξουν και ποτέ δεν το έπραξαν. Ουδέποτε !

Η κατάσταση αυτή εξελίχθηκε για τρεις δεκαετίες και δεν είναι αξιον απορίας ότι καταλήξαμε με με ένα εντελώς μη βιώσιμο δημόσιο τομέα αγνώστου μεγέθους και κόστους, τόσον ώστε έπρεπε να γίνει απογραφή για να το αποκαλύψει . Η ποιότητα της δημόσιας διοίκησης μας απεικονίστηκε ωστόσο με μεγάλη ακρίβεια στην έκθεση του ΟΟΣΑ .

Έχουμε μια αρκετά καλή ιδέα για το τι άρχισε τον πτωτικό κύκλο της οικονομίας μας - οι ευρύτατες  καταναλωτικές* δυνάμεις του δημόσιου τομέα πάγωσαν από τρομακτικές προσδοκίες πολύ πριν ληφθούν οποιαδήποτε πραγματικά μέτρα για τον έλεγχο του κόστους του.

Η δημοκρατική Νομιμοποίησις είναι ένα ζήτημα με την τελευταία κυβέρνησή μας , η οποία συστάθηκε στην πραγματικότητα από την Τρόικα, λόγω παραβίασης του Εκλογικού Νόμου τουλάχιστον σε δύο σημεία : ψηφοφόρων που υπερέβαιναν το σύνολο του πληθυσμού στους εκλογικούς καταλόγους ( εν αναμονή της δίκης ) και των ομογενών στους οποίους δεν επετράπη να ψηφίσουν.

Είναι επίσης ένα θέμα με την κεφαλή του κράτους που πέρασε μια «πράξη νομικού περιεχομένου» στο αποκορύφωμα της κρίσης με το Κοινοβούλιο διαλυμμένο και σε προεκλογική περίοδο το φθινόπωρο του 2009 . Το Σύνταγμα επιτρέπει τέτοιες πράξεις σε ξαφνικές και επείγουσες περιστάσεις , αλλά αυτή ήταν για αύξηση φόρων στα παλαιότερα αυτοκίνητα και την απαγόρευση εισόδου τους στα κέντρα των πόλεων ...

Μέχρι σήμερα , πρέπει να υπάρχουν περισσότερες από 70 κατηγορίες για εσχάτη προδοσία για αμφότερες τις τελευταίες κυβερνήσεις που υπέγραψαν τα Μνημόνια οι οποίες εκρατούντο σε αδράνεια στην δικαιοδοσία του Εθνικού Κοινοβουλίου - δύο ημέρες πριν από την άφιξη της επιτροπής ECON η πρώτη εστάλη στη δικαιοσύνη.

Σχεδόν κάθε μέτρο που επιβάλλεται από την Τρόικα και τα Μνημόνια αμφισβητείται με πικρία στα δικαστήρια που είναι υπερφορτωμένα . Οι οργανώσεις καταναλωτών είναι υπερφορτωμένες. Η Αστυνομία είναι υπερφορτωμένη . Οι επιχειρήσεις κάθονται στο ραλαντί , οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται κάτω από ακραία φορολογική πίεση και τον τελευταίο καιρό ο καθένας ζει υπό την απειλή των διαδικασιών αυτόματης δήμευσης και κατάσχεσης για οποια χρέη προς το κράτος .

Οι τράπεζες είναι υπερφορτωμένες με μαζικές διαδικασίες κακών δανείων και μπλοκαρισμένων ή υπό κατάσχεση από το κράτος λογαριασμών σε μαζική κλίμακα . Ομάδες σχηματίζονται για να αντισταθούν στην απαράδεκτη φορολογία , την αδικία , τις αυτοκτονίες , την ανεργία, τις εξώσεις .

Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου τα νέα μέτρα της κυβέρνησης ρίχνονται στη δράση μισοψημμένα με την ελπίδα να γίνουν λειτουργικά στο μέλλον προκαλώντας τεράστια δεινά στους πολίτες, προφανώς χωρις έγκαιρη αναπληροφόρηση στους φορείς λήψης αποφάσεων .

Μια έγκαιρη προειδοποίηση της πλήρους δυσλειτουργίας του κράτους ήρθε κατά τη διάρκεια της κατασκευής τόυ νέου αεροδρομίου της Αθήνας , όταν οκτώ μηχανικοί της Hochtief εγκατέλειψαν τις εργασίες τους και έφυγαν , αναφέροντας ότι μόνο το 10 % των κεφαλαίων έφταναν στο έργο. Το σκρηνάρισμα των μέσων ενημέρωσης και ο πυρετός των επικείμενων Ολυμπιακών Αγώνων φρόντισαν το ατυχές (shameful) γεγονός , αλλά θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε.

Σχολιάζοντας σχετικά με το σχέδιο έκθεσης

Θ. λαμβάνοντας υπόψη ότι η οικονομική κατάσταση και τις πρόσφατες εξελίξεις ( Ελλάδα ) έχουν επηρεάσει πολύ σοβαρά την ποιότητα της απασχόλησης ....

J. Δεν έχουμε καμία ένδειξη ότι η Ομάδα Κρούσης για την Ελλάδα ενίσχυσε την ικανότητα της ελληνικής διοίκησης να σχεδιάζει και να εφαρμόζει διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις για τη βελτίωση της λειτουργίας της οικονομίας και της κοινωνίας και να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μια βιώσιμη ανάκαμψη και τη δημιουργία θέσεων εργασίας . Η απορρόφηση των διαρθρωτικών ταμείων και του Ταμείου Συνοχής δεν μπορεί να θεωρηθεί αυτοσκοπός . Επενδύοντας σε Παλάτια Κλασσικής μουσικής στο θαλάσσιο μέτωπο σίγουρα δεν είναι μια προτεραιότητα σε κρίση.

L. ... τα προγράμματα δεν έχουν σχεδιαστεί για τη διόρθωση των μακροοικονομικών ανισορροπιών

20 . σελ.7 ... στην Ελλάδα απάτης μεγάλης κλίμακας συνέβαινε για τρεις δεκαετίες που προηγήθηκαν ...

32 . ... ως θεματοφύλακας των Συνθηκών .

35 . ... ανάλογα με τη βούληση και την ικανότητα των εθνικών στελεχών.
                                                                                                                                                             
41 . ... συμμετοχή όλων των κοινωνικών εταίρων
                                                                              
42 . Απαιτεί από την τρόικα να λάβει γνώση της τρέχουσας συζήτησης και να εξετάσει την αναθεώρηση του Μνημονίου με βάση τα τελευταία εμπειρικά αποτελέσματα και σύμφωνα με τις αξίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης .

σελ.12 , Q 7 . Αν και δεν αποτελεί προϋπόθεση , η εισαγωγή της « ανοικτής διακυβέρνησης » για την έλλειματική δημοκρατίας μας στα τέλη του 2009 ήταν μια διασφάλισης της δημοκρατικής νομιμοποίησης, της διαφάνειας και της λογοδοσίας εξασφαλίζοντας την συμμετοχή των πολιτών στη νομοθετική διαδικασία. Δυστυχώς αφέθηκε σε δυσλειτουργία την ώρα ακριβώς που θα έκανε μεγάλη διαφορά αν κρατιόταν υψηλά και σεβάσμια.

σελ.12 , Q 11 . Όλα τα θύματα της κρίσης στην Ελλάδα είναι από τον ιδιωτικό τομέα .

σελ.12 , Q 13 . Η Ομάδα Κρούσης για την Ελλάδα υποτίθεται ότι θα χρησιμοποιούσε την έκθεση του ΟΟΣΑ για την Ελληνική δημόσια διοίκηση ως βάση της, κατι που προφανώς δεν έπραξε. Η έκθεση δεν δημοσιεύθηκε ποτέ στα ελληνικα και μια προσπάθεια παράκαμψής της ως μεταρρθθμιστικού οδηγού έγινε μέσω ανοικτής διακυβέρνησης , όπου και αμφισβητήθηκε . http://www.opengov.gr/minreform/?p=177

σελ.14 , Q 3 . Ένας υπουργός και αρκετοί βουλευτές ομολόγησαν ότι ψήφισαν το Μνημόνιο , χωρίς καν να το διαβάσουν.

σελ.14 , Q 5 . Ο κ. Στουρνάρας διασκεδάζει την εντύπωση ότι ο δημόσιος τομέας έχει επηρεαστεί σημαντικά, αλλά δεν δίνει στοιχεία για την ανεργία που προέρχεται σχεδόν αποκλειστικά από τον ιδιωτικό τομέα . Οφέλη του πετρελαίου θέρμανσης , προστασία υπερχρεωμένων καταναλωτών , ελάχιστες εγγυήσεις εισοδήματος, κοινωνικής πρόνοιας κλπ. δεν εφαρμόστηκαν ομοιόμορφα ή με αρκετη ισχύ ωστε να αποτελέσουν κατι παραπάνω από μια συμβολική χειρονομία . Ο κ. Προβόπουλος είναι επίσης πολύ προκλητικός εν όψει των μαζικά δεσμευμένων λογαριασμών και κατασχέσεων των οφειλών προς το Δημόσιο κατι που δεν διατηρεί ακριβώς την εμπιστοσύνη στο τραπεζικό σύστημα , ούτε ωφελεί τους καταθέτες ή παρέχει οποιαδήποτε προστασία στους φορολογούμενους .

                                                           ...............................

Ένα τελευταίο σημείο σχετικά με την εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης ως  Μνημονιακής υποχρέωσης – το ταμείο αυτοαπασχολούμενων υγείας και συντάξεων (πρώην ΤΕΒΕ τώρα ΟΑΕΕ) ήταν το πρώτο που την εφάρμοσε , με αποτέλεσμα εντυπωσιακά πλεονάσματα, τα οποία καταμαρτυρήθησαν , τεκμηριώθηκαν και υπέστησαν επεξεργασία , αλλά ποτέ δεν εμφανίσθησαν στα επίσημα στοιχεία . Ακόμα προσπαθούμε να βρουμε τι συνέβη και πού κατέληξαν όλα αυτά τα πλεονασματα ...

Εκ μέρους του Κέντρου για την προστασία του κλασικού οχήματος
                         ΙΝΚΑ ένωσης καταναλωτών
                         Ανασφάλιστων του ΟΑΕΕ

                         Στέφανος Χ. Σαμακάς 

ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ Ο ΟΑΕΕ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΜΕ ΜΕΤΡΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΕΤΩΝ

Με δεδομένη την καταχρηστικότητα του επιτοκίου που χρεώνει ο ΟΑΕΕ η παρακάτω απόφαση 175-2013 του ΜΟΝΟΜΕΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ αποτελεί πολύ καλό αμυντικό όπλο, ανάμεσα στα άλλα.

ΜονΠρωτΚορ 175/2013: Αναστολή εκτέλεσης διαταγής πληρωμής λόγω καταχρηστικότητας επιτοκίου
Αριθμός Απόφασης
ΤΟ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Αποτελούμενο από τη Δικαστή, Αικατερίνη Γ. Μπετσικώκου, Πρόεδρο Πρωτοδικών.
Συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του στις 14-1-2013, χωρίς τη σύμπραξη Γραμματέα, γι να δικάσει την υπόθεση μεταξύ: Των αιτούντων: [1] Λ.B. και [2] Κ.Μ., κατοίκων Βραχατίου Κορινθίας, οδός Θ. Βασιλείου, αρθ 5, η εκ των οποίων η πρώτη εμφανίστηκε ο δεύτερος εκπροσωπήθηκε στο Δικαστήριο από τον πληρεξούσιο δικηγόρο τους, Μάριο Μαρινάκο.

Της καθ’ ης η αίτηση: ανώνυμης τραπεζικής εταιρίας με την επωνυμία «Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ΑΕ» που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Αιόλου, αρ. 86 και εκπροσωπείται νόμιμα, η οποία εκπροσωπήθηκε στο Δικαστήριο από τον πληρεξούσιο δικηγόρο της Γεώργιο Γκότση.
Οι αιτούντες ζητούν να γίνει δεκτή η από 21-5-2012 αίτησή τους, που κατατέθηκε στη Γραμματεία του Δικαστηρίου τούτου έλαβε αριθμό 781/ΑΣΦ781/2012 και προσδιορίστηκε για τη δικάσιμο της 1-10-12.
Κατά τη συζήτηση της υπόθεσης με τη σειρά της από το έκθεμα, οι πληρεξούσιοι δικηγόροι των διαδίκων ανέπτυξαν τους ισχυρισμούς τους και ζήτησαν να γίνουν δεκτοί.


ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ
ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ


Οι αιτούντες ζητούν να ανασταλεί η εκτέλεση της υπ’ αριθμ 207/2012 διαταγής πληρωμής του Δικαστή αυτού του Δικαστηρίου, μέχρι να εκδοθεί τελεσίδικη απόφαση επί της από 21-5-2012 και με αριθμό καταθέσεως 373/ΤΜ373/2012 ανακοπής, που άσκησαν ενώπιον αυτού του Δικαστηρίου, νομότυπα και εμπρόθεσμα κατ’ αυτής της διαταγής πληρωμής, με την οποία υποχρεώθηκαν να καταβάλλουν στην καθ’ ης το ποσό των 22.690,69 ευρώ, πλέον τόκων και εξόδων, για απαίτησή της από την αναφερόμενη στην αίτηση σύμβαση δανείου, επικαλούμενοι περαιτέρω ότι η ενέργεια της αναγκαστικής εκτέλεσης αυτής θα τους προξενήσει ανεπανόρθωτη βλάβη. Η αίτηση αρμόδια εισάγεται για να συζητηθεί ενώπιον αυτού του Δικαστηρίου, κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων (άρθρα 686 επ του ΚΠολΔ) και είναι νόμιμη, στηριζόμενη στη διάταξη του άρθρου 632 παρ 2 του ΚΠολΔ. Πρέπει επομένως να ερευνηθεί περαιτέρω και κατ’ ουσίαν.
Από τα έγγραφα που με επίκληση προσκομίζουν οι διάδικοι, αυτά που ανέπτυξαν προφορικά και με τα σημειώματά τους οι πληρεξούσιοι δικηγόροι τους και γενικά από την όλη συζήτηση της υποθέσεως, πιθανολογήθηκαν τα εξής: Μετά από σύμβαση μεταξύ της καθ’ ης Τράπεζας και του δευτέρου των αιτούντων ως οφειλέτη και της πρώτης αυτών ως εγγυήτριας καταρτίστηκε η από 28-7-2004 σύμβαση χορήγησης δανείου-ανοικτού εθνοδιακοπών ποσού ανώτατης πίστωσης 12.000 ευρώ. Η καθ’ ης η παρούσα Τράπεζα την 29-10-2007 κατήγγειλε την ανωτέρω σύμβαση, λόγω μη τηρήσεως των υποχρεώσεων-συμβατικών όρων αυτής εκ μέρους των αιτούντων, καταγγελία την οποία επέδωσε στους τελευταίους την 7-11-2007 (σχετ. οι υπ’ αριθμ 3574 και 3535/2007 εκθέσεις επίδοσης του δικαστικού επιμελητή του Πρωτοδικείου Κορίνθου Αθανασίου Καρακώστα]. Εν συνεχεία, με την από 13-3-2012 αίτηση της πιστώτριας και ήδη καθ’ ης τράπεζας εκδόθηκε η 207/2012 Διαταγή Πληρωμής του Δικαστή του Δικαστηρίου αυτού, με την οποία οι αιτούντες, οφειλέτης και εγγυήτρια, υποχρεώθηκαν να καταβάλουν στην καθ’ ης το ποσό των 22690,69 ευρώ, έντοκα από 3-2-2012, με το συμβατικό επιτόκιο υπερημερίας, πλέον εξόδων ήτοι συνολικά το ποσό των 23.282,50 ευρώ. Κατά της διαταγής αυτής πληρωμής, επικυρωμένο αντίγραφο της οποίας από το πρώτο εκτελεστό απόγραφο με επιταγή προς πληρωμή επιδόθηκε στους αιτούντες την 3-5-2012, άσκησε η τελευταία νόμιμα και εμπρόθεσμα την από 12-5-2012 και με αριθμό κατάθεσης 373/373/2012 ανακοπή ενώπιον του Δικαστηρίου αυτού, με την οποία ζητούν να ακυρωθεί αυτή. Περαιτέρω πιθανολογήθηκε ότι η ενσωματωμένη στη διαταγή πληρωμής απαίτηση περιλαμβάνει τραπεζικά επιτόκια τα οποία υπερβαίνουν κατά 0,5% έως 2,5% τα εκάστοτε ισχύοντα εξωτραπεζικά επιτόκια όπως αυτό προκύπτει από την καρτέλα των καθυστερήσεων την οποία προσκομίζει και συνομολογεί η καθ΄ ης, για το χρονικό διάστημα κινήσεως του λογαριασμού ήτοι από 28-7-2004 έως την ημερομηνία κλεισίματος αυτού την 29-10-2007 αλλά και ακολούθως από 29-10-2007 μέχρι και την επίδοση της διαταγής πληρωμής που το υπόλοιπο μεταφέρθηκε σε λογαριασμό οριστικής καθυστέρησης, σύμφωνα με το σχετικό συμβατικό όρο. Ειδικότερα καθ’ όλο το χρονικό διάστημα της συμβάσεως το επιτόκιο που εφήρμοσε η καθ’ ης ήταν συνολικά συμβατικό 13,600% ήτοι ανώτερο κατά ποσοστό έως και 2,75% από τα αντίστοιχα εξωτραπεζικά 11,85% και επιτόκιο υπερημερίας 16,10% ήτοι ανώτερο κατά ποσοστό 0,25% έως και 2,75% από τα αντίστοιχα εξωτραπεζικά επιτόκια υπερημερίας. Και ναι μεν τα ανωτέρω επιτόκια αφενός καθορίστηκαν βάσει αντίστοιχου συμβατικού όρου της ένδικης πιστώσεως, αφετέρου η καθης Τράπεζα μπορεί ελεύθερα να καθορίζει τα επιτόκια χορηγήσεων ανάλογα με τις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες δυνάμει σχετικών πράξεων ΠΥΣ, εάν θεωρηθεί ότι ο μη καθορισμός ανώτατου ορίου επιτοκίων δεν αποτελεί νομοθετικό κενό κατά τους ισχυρισμούς της καθ’ ης, πλην όμως ο όρος αυτός κρίνεται καταχρηστικός κατά το αρθ 281 ΑΚ κυρίως λόγω αντιθέσεώς του στο αρθ 2 παρ 7 περ ια του ν 2251/1994, αφού δεν καθορίζονται κριτήρια εκ των προτέρων και εύλογα για τον καταναλωτή. Η δε εφαρμογή του είναι καταχρηστική και για τον επιπλέον λόγο, διότι τα επιτόκια με τα οποία εντοκίσθηκαν κατά καιρούς τα χρεωστικά υπόλοιπα ήταν μεγαλύτερα των δικαιοπρακτικών που ίσχυαν το ίδιο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να έχουν χρεωθεί τόκοι πέραν των νομίμων και αυτό γιατί ναι μεν τα εξωτραπεζικά επιτόκια περιορίζονται σε εξωτραπεζικές συναλλαγές, δεν παύουν όμως να έχουν γενικότερη χρηματοοικονομική σημασία και αφορούν στις τραπεζικές συμβάσεις συμπιέζοντας τα αντίστοιχα τραπεζικά επιτόκια προς τα κάτω [ΑΠ 1219/2001 Βοβ50,354]. Εξάλλου βάσιμα υποστηρίζεται ότι οι διατάξεις του ανωτέρω άρθρου 2 του ν32252/94 για τους ΓΟΣ εφαρμόζονται ευθέως ή κατ’ αναλογία και μάλιστα ανεξάρτητα εάν ο πελάτης συναλλάσσεται με την τράπεζα στο πλαίσιο της επαγγελματικής ή εμπορικής του ιδιότητας, αρκεί να χαρακτηρίζεται η συγκεκριμένη συναλλαγή από ανισομέρεια σε βάρος της διαπραγματευτικής δύναμης του πελάτη της τράπεζας. Από την επισκόπηση της επίδικης σύμβασης προκύπτει ότι πρόκειται για έντυπη τυποποιημένη σύμβαση προσχώρησης με προδιατυπωμένους όρους, η οποία απευθύνεται σε ευρύ κοινό και δεν σχεδιάστηκε συγκεκριμένα για τους αιτούντες και συνεπώς ούτε οι όροι της είναι αναλυτικοί και ειδικοί, ούτε αναφέρονται οι εκάστοτε ΠΥΣ βάσει των οποίων ρυθμίστηκε το επιτόκιο καθ’ όλο το ανωτέρω χρονικό διάστημα στα ανωτέρω επίπεδα, ενημερώνοντας τους αντισυμβαλλομένους, ώστε είναι προφανής η εξουσιαστική θέση της καθής και η μη δυνατότητα διαπραγμάτευσης εκ μέρους των τελευταίων των σχετικών όρων. Συνεπώς πιθανολογείται η ουσιαστική ευδοκίμηση του πρώτου [Ι και ΙΙ] λόγου ανακοπής.
Σύμφωνα με το άρθρο 1 παρ 3 εδαφ ά του ν. 128/1975, «επιβάλλεται από τους έτους 1976 εισφορά, βαρύνουσα τα πάσης φύσεως εν Ελλάδι λειτουργούντα πιστωτικά ιδρύματα, περιλαμβανομένης και της Τραπέζης της Ελλάδος, υπέρ του εν τη παρ 1 του παρόντος άρθρου λογαριασμού, ανερχόμενη εις ποσοστόν ένα (1) επί τοις χιλίοις ετησίως επί του μέσου ετησίου ύψους των εντός εκάστου ημερολογιακού έτους μηνιαίων υπολοίπων των χορηγούμενων υπ’ αυτών πάσης φύσεως δανείων ή πιστώσεων, περιλαμβανομένων και των πιστώσεων προς τράπεζας, ως και προς το Δημόσιον, πλην των εντόκων γραμματίων. Η εισφορά αύτη οφείλεται πέραν της δυνάμει από 19 Μαρτίου 1962 μεταξύ των τραπεζών συμβάσεως, ως αύτη ετροποποιήθη και συνεπληρώθη μεταγενεστέρως, συμφωνηθεισών εισφορών». Εξάλλου, ο κοινός λογαριασμός της παρ 1 για την επιστροφή διαφόρων τόκων σε εξαγωγικές επιχειρήσεις, τηρείτο στην Τράπεζα της Ελλάδος και είχε δημιουργηθεί κατ’ εφαρμογή της από 19.3.1962 συμβάσεως μεταξύ των Τραπεζών, η οποία εγκρίθηκε με την 1265/13/1962 απόφαση της Νομισματικής Επιτροπής, όπως αυτή τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μεταγενεστέρως με την από 30.1.1969 απόφαση της Νομισματικής Επιτροπής και μεταγενεστέρως όπως τροποποιήθηκε κατόπιν με τον αρθ 8 παρ 6 του ν1083/1980 και με την απόφαση 289/80 της Νομισματικής Επιτροπής: Με την παραπάνω διατύπωση ο νόμος ορίζει την επιβολή της εισφοράς και το υπόχρεο προς καταβολή της πρόσωπο, χωρίς να ορίζει ούτε την υποχρεωτική μετακύλισή του, ούτε όμως και την απαγόρευση μετακύλισής του. Ενώ ρυθμίζεται και ο ιδιαίτερος τρόπος ανατοκισμού των απαιτήσεων των Τραπεζών. Η ρυθμιστική ισχύς του πιο πάνω νόμου εξαντλείται στον καθορισμό υποχρέου έναντι του Δημοσίου προσώπου στα πλαίσια της έννομης σχέσης που ιδρύεται με τη σχετική διάταξη και αφορά επομένως αποκλειστικά την (κάθετη) σχέση μεταξύ κράτους και πιστωτικών ιδρυμάτων και όχι την (οριζόντια) σχέση μεταξύ πιστωτικών ιδρυμάτων και δανειοληπτών. Η μετακύλιση της εισφοράς στους τελευταίους επιτρέπεται με βάση την αρχή της ιδιωτικής αυτονομίας και εφόσον δεν απαγορεύεται από άλλη διάταξη (ΑΠ 430/2005 οπ, ΕφΠατρ 195/2007 δημ «Νόμος»).
Στην προκειμένη περίπτωση, με τον τρίτο [3] λόγο και τέταρτο [4] λόγο της ανακοπής τους οι αιτούντες [ανακόπτοντες] ισχυρίζονται ότι η καθ’ ης παρανόμως μετακύλισε σε αυτούς της παραπάνω εισφοράς του Ν. 128/1975, τα οποία έχει ενσωματώσει στην επιδικασθείσα με την υπ’ αριθ 207/2012 Διαταγή Πληρωμής τα Δικαστού του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κορίνθου απαίτηση και ότι παρανόμως, επίσης, καταλόγισε τόκους επάνω στους τόκους υπερημερίας της εισφοράς αυτής, τους οποίους ανατοκίζει ανά εξάμηνο , ενώ επίσης περιλαμβάνει στο υπόλοιπο του λογαριασμού έξοδα και προμήθειες [ενδεικτικώς δικαστικά έξοδα κλπ] τα οποία επίσης ανατοκίζει. Με αυτό το περιεχόμενο και οι λόγοι αυτοί πιθανολογείται ότι θα κριθούν ουσιαστικά βάσιμοι, καθόσον ναι μεν το ποσό της εισφοράς του Ν 128/75 νομίμως μετακυλίσθηκε στους αιτούντες δυνάμει συμβατικού όρου και προστίθεται στο επιτόκιο πλην όμως παρανόμως ανατοκίζεται [μαζί με τους οφειλόμενους τόκους κεφαλαίου], καθόσον οι Τράπεζες δικαιούνται να υπολογίζουν λογιστικώς τόκους επί καθυστερούμενων τόκων από την πρώτη ημέρα καθυστερήσεως [ανατοκισμός], με την στενή έννοια και όχι τόκους επί προμηθειών, εξόδων και εισφορών που ενυπάρχουν στη σύμβαση. Συνακόλουθα εφόσον πιθανολογείται η τυπική και ουσιαστική ευδοκίμηση τουλάχιστον από τους λόγους της ασκηθείσας ανακοπής [εδώ τριών τουλάχιστον] με συνέπεια η ακυρότητα των επιμέρους κονδυλίων να επηρεάζει την αποδεικτικότητα με έγγραφα αλλά και το εκκαθαρισμένο του συνόλου της απαιτήσεως, και επιπλέον πιθανολογείται ότι η ενέργεια αναγκαστικής εκτέλεσης με βάση την ανακοπτόμενη διαταγή πληρωμής θα επιφέρει ανεπανόρθωτη βλάβη στους αιτούντες. Μετά από όσα εκτέθηκαν η ένδικη αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή και ως ουσιαστικά βάσιμη και να ανασταλεί η εκτέλεση της διαταγής πληρωμής, μέχρι την έκδοση τελεσίδικης απόφασης επί της από 21-5-2012 ανακοπής, που οι αιτούντες έχουν ασκήσει κατά της καθής και υπό τον όρο συζητήσεως αυτής κατά την ορισθείσα δικάσιμο της 18-9-2013. Τέλος, οι αιτούντες πρέπει να καταδικαστούν στην πληρωμή των δικαστικών εξόδων της καθής η αίτηση (αρθρ. 178 παρ 3 του Κώδικα Δικηγόρων σε συνδ. Με αρθρ 178 παρ. 1 ΚΠολΔ), όπως ειδικότερα ορίζεται στο διατακτικό.


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ


Δικάζει αντιμωλία των διαδίκων.
Δέχεται την αίτηση.
Αναστέλλει την εκτέλεση της με αριθμό 207/2012 διαταγής πληρωμής του Δικαστή του Μονομελούς Πρωτοδικείου Κορίνθου, μέχρι να εκδοθεί τελεσίδικη απόφαση επί της από 21-5-2012 ανακοπής και υπό τον όρο ότι αυτή θα συζητηθεί κατά τη δικάσιμο που έχει οριστεί.
Επιβάλλει σε βάρος των αιτούντων τα δικαστικά έξοδα της καθης, που ορίζει σε διακόσια πενήντα (250) ευρώ.
Κρίθηκε, αποφασίστηκε και δημοσιεύτηκε σε έκτακτη, δημόσια και στο ακροατήριό του συνεδρίαση, στην Κόρινθο τις 22 Φεβρουαρίου του έτους 2013 χωρίς την παρουσία των διαδίκων και των πληρεξουσίων δικηγόρων τους.

Δικαστική απόφαση-βόμβα από Πρωτοδικείο Πειραιά για τους πλειστηριασμούς

yp.noikolyriaΜε δικαστική απόφαση τίθεται φρένο στους πλειστηριασμούς ακινήτων. Η Δικαιοσύνη κρίνει καταχρηστική τη διαδικασία αναγκαστικής εκτέλεσης όταν επιχειρείται να μπει σε πλειστηριασμό ένα ακίνητο πολλαπλάσιας αξίας σε σύγκριση με την σχετική τραπεζική απαίτηση.

Το δικαστήριο απεφάνθη πως οι κανόνες της καλής πίστης και των χρηστών σε συνδυασμό με τη συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, επιβάλλουν να μην υπάρχει προφανής δυσαναλογία ανάμεσα στο χρέος και στην πραγματική αξία του ακινήτου.


Ειδικότερα, το δικαστήριο έκρινε πως πρέπει να σταματήσει η διαδικασία πλειστηριασμού ακινήτου αξίας 1,2 εκατ. ευρώ τη στιγμή που είναι περίπου 20πλάσια από τη σχετική απαίτηση (56.842 ευρώ) της τράπεζας. Η τελική απόφαση θα εκδοθεί από το Πρωτοδικείο.


Σύμφωνα με το Πρωτοδικείο Πειραιά, παραβιάζεται η αρχή της αναλογικότητας γιατί ο πλειστηριασμός έχει ιδιαίτερα επαχθείς συνέπειες για τον οφειλέτη, οι οποίες καθιστούν μη ανεκτή την πραγμάτωση της τραπεζικής απαίτησης μέσω του πλειστηριασμού ακινήτου δυσανάλογα μεγαλύτερης αξίας, σύμφωνα με τις αντιλήψεις περί δικαίου και ηθικής που έχει ο μέσος άνθρωπος.
Έτσι το δικαστήριο, σύμφωνα με την Ημερησία, πιθανολογώντας ότι η ανακοπή που έχει ασκήσει ο οφειλέτης μπορεί να γίνει δεκτή (λόγω καταχρηστικότητας), δέχθηκε ότι κινδυνεύει να υποστεί ανεπανόρθωτη βλάβη και γι’ αυτό ανέστειλε τη διαδικασία αναγκαστικής εκτέλεσης ακινήτου έκτασης περίπου 5 στρεμμάτων στην Αττική, με κτιριακές εγκαταστάσεις τυροκομείου. Η αναστολή δόθηκε μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης για την ανακοπή του πλειστηριασμού.


Πηγή: zougla.gr

Ανακοίνωση


Η Πανελλαδική Ομάδα «Ανασφάλιστοι του Ο.Α.Ε.Ε.» μαζί με τη Νομική σύμβουλο, σας εύχεται  ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με ΥΓΕΙΑ και με πολλές ΝΙΚΕΣ το 2014!
anasfalistoi-2014
Έχουμε ολοκληρώσει  το Νομικό πλαίσιο για την υπόθεση του ΟΑΕΕ ενώπιον των δικαστηρίων. Από την καινούργια εβδομάδα θα ήθελα τα ατομικά δικαιολογητικά από τον κατά τόπους ΟΑΕΕ για να σας κάνουμε το πρωτοχρονιάτικο δώρο από την ομάδα μας που θα το δώσουμε στους κατά τόπους υπεύθυνους ώστε να το προμηθευτείτε όλα τα μέλη μας για να μπλοκάρουμε τους πλειστηριασμούς για κάποιο χρονικό διάστημα!
Αφού πρώτα  πάρετε τα εξής έγγραφα με σφραγίδα και υπογραφή:  Θα πάτε στον ΟΑΕΕ της περιοχής σας και θα συμπληρώσετε μία αίτηση που θα γράφετε  «ζητώ να μου δώσετε βεβαίωση οφειλής μου καθώς και πλήρη αντίγραφα του φακέλου μου» έπειτα πρωτοκολλείτε την αίτηση και φεύγετε αφού ρωτάτε τον υπάλληλο πότε θα είναι έτοιμη η έγγραφη απάντηση για να την παραλάβετε. Από την καινούργια εβδομάδα αφού πάρετε αυτά τα δικαιολογητικά από ΟΑΕΕ  θα επικοινωνήσετε με τους συντονιστές των περιοχών σας να σας δώσουν την ένσταση την οποία θα πρέπει να υποβάλετε και όσο διαρκεί αυτή η διαδικασία απαγορεύεται η λήψη αναγκαστικών μέτρων είσπραξης οφειλής !
Οι διαχειριστές και η νομική σύμβουλος της ομάδας σας εύχονται
Χρόνια πολλά καλή πρωτοχρονιά σε όλους με 2014 ευχές !

___________________________

2014 Ευχές !!!

Η Ομάδα ανασφάλιστων του Ο.Α.Ε.Ε. σας εύχεται Χρόνια πολλά !!!