Θα υποθηκεύονται τα σπίτια όσων χρωστούν στα Ταμεία


Ακόμη κι αν είναι σε ρύθμιση και πληρώνουν κανονικά τις δόσεις τους


Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος», η πρόβλεψη αυτή γίνεται με ειδική διάταξη στο άρθρο 17 του νομοσχεδίου για τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας που πέρασε από δημόσια διαβούλευση το υπουργείο Εργασίας και θα έχει εφαρμογή όχι μόνο σε όσους υποβάλουν αίτηση ρύθμισης από εδώ και πέρα, αλλά και στους 210.000 οφειλέτες οι οποίοι έχουν ήδη ενταχθεί στις 100 δόσεις.

Με το άρθρο-βόμβα του νομοσχεδίου, τα ασφαλιστικά ταμεία θα έχουν τη δυνατότητα να ζητούν υποθήκες περιουσιακών στοιχείων από τους οφειλέτες τους ακόμη κι αν είναι σε ρύθμιση και πληρώνουν κανονικά τις δόσεις τους.

Το άρθρο 17 αναφέρει ότι οι φορείς κοινωνικής ασφάλισης διατηρούν το δικαίωμα και μετά τη συμμόρφωση του οφειλέτη στη ρύθμιση τμηματικής εξόφλησης που του χορηγήθηκε:
    να εγγράφουν υποθήκες σε περιουσιακά στοιχεία του οφειλέτη, των συνυπόχρεων προσώπων ή των εγγυητών, εφόσον η οφειλή δεν είναι ασφαλισμένη,
    να μη χορηγούν αποδεικτικό ενημερότητας για μεταβίβαση ακινήτου ή σύσταση εμπραγμάτου δικαιώματος επ’ αυτού, εφόσον η οφειλή δεν είναι ασφαλισμένη.
Δεν εξαιρούνται μικροί ή μεγάλοι οφειλέτες
Η διάταξη δεν εξαιρεί μικρούς ή μεγάλους, αλλά όπως ανέφερε αρμόδιο στέλεχος μεγάλου ασφαλιστικού φορέα στον «Ελεύθερο Τύπο», θα εφαρμοστεί σε όσους είναι μεν σε ρύθμιση, αλλά έχουν βεβαρημένο παρελθόν «ασυνέπειας», είτε χρωστούν πολλά είτε λίγα.
Αυτή τη δυνατότητα είχαν μέχρι τώρα μόνο οι εφορίες, καθώς μπορούν να ζητήσουν από οφειλέτες που είναι σε ρύθμιση να βάλουν υποθήκη περιουσιακά τους στοιχεία ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα συνεχίσουν να πληρώσουν τις δόσεις τους και ότι σε κάθε περίπτωση, ακόμη δηλαδή κι αν εγκαταλείψουν τη ρύθμιση, τα ενυπόθηκα περιουσιακά τους στοιχεία θα μπορούν να κατάσχονται.

Το ίδιο καθεστώς θα εφαρμόζουν από εδώ και στο εξής (σ.σ.: με την ψήφιση του νομοσχεδίου) όλα τα ασφαλιστικά ταμεία, με τη διαφορά ότι η διάταξη έρχεται εκ των υστέρων, αιφνιδιάζοντας όσους μπήκαν σε ρύθμιση, υπό το φόβο των Ταμείων ότι μπορεί να την εγκαταλείψουν και να χαθούν έσοδα.
Θα αφορά και εκείνους που μπήκαν στη ρύθμιση των 100 δόσεων
Η διάταξη-βόμβα λέει στην ουσία στους 210.000 οφειλέτες που είναι σε ρύθμιση ότι τα Ταμεία θα μπορούν να τους ζητήσουν να βάλουν υποθήκη το σπίτι τους για να ξεχρεώσουν το ΙΚΑ και τον ΟΑΕΕ.

Σε εφαρμογή από τις 26 Ιουνίου
Η διάταξη θα εφαρμοστεί από τις 26 Ιουνίου και μετά, που λήγει η προθεσμία υπαγωγής στη ρύθμιση των 100 δόσεων, και σε πρώτη φάση θα είναι στοχευμένη σε οφειλέτες που κατά τα παρελθόν έχουν εγκαταλείψει ρυθμίσεις, καθώς και σε όσους τις χρησιμοποιούν όχι για να ξεχρεώσουν, αλλά για να παίρνουν ασφαλιστική ενημερότητα είσπραξης χρημάτων από το Δημόσιο.
Τα Ταμεία θα μπορούν να ζητούν όμως ακόμη και από τους συνεπείς οφειλέτες τους να βάλουν «ενέχυρο» κάποιο περιουσιακό τους στοιχείο, ώστε ακόμη κι αν σταματήσουν να πληρώνουν τις δόσεις, η οφειλή τους να μπορεί να… «εξοφληθεί» με κατάσχεση – απώλεια του περιουσιακού στοιχείου που θα έχουν υποθηκεύσει ως «εξασφάλιση» του χρέους που θα μείνει απλήρωτο.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΔΟΛΙΩΝ ΧΡΕΩΣΕΩΝ

ΡΙΞΤΕ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟΝ ΤΡΥΠΙΟ ΚΟΥΒΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΩΖΕΤΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ (ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΡΩΜΑΝΙΑ). ΧΑΘΗΚΑΝ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΣΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΔΙΝΕΤΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ, Η ΤΡΟΪΚΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ....


 



Ελένη Βνάτσιου Μίλησα για πολλά θέματα αλλά 
-δεν ήθελαν να ακουστούν τα μέλη της ομάδας πόσα είναι 
-δεν ήθελαν να ακουστούν ότι κινούμαστε δικαστικά 
-δεν ήθελαν να ακουστούν ότι οι δόσεις είναι δέσμευση 
-δεν ήθελαν να ακουστούν ότι δεν κάνουμε δόσεις 
-δεν ήθελαν να ακουστούν ότι κορόιδεψαν το λαό για την ψήφο του! 
-δεν ήθελαν να ακουστούν ότι το ταμείο και οι υπεύθυνοι καταχράστηκαν τα λεφτά του -κόσμου και έπαιζαν τζόγο χωρίς την έγκρισή του! 
-δεν ήθελαν να ακουστούν ότι θέλουμε διαγραφές, 
-δεν ήθελαν να ακουστούν ότι οι άλλες χώρες το ταμείο το έχουν προαιρετικό και είναι --θέμα επιλογής και όχι εκβίασης, 
-δεν ήθελαν να ακουστούν ότι αυτοκτόνησαν πολλοί ελ. επαγγελματίες, 
-δεν ήθελαν να ακουστούν ότι η μεσαία τάξη προσφέρει και δεν έχει αντάλλαγμα,

 κ.λ.π   κ.λ.π   κ.λ.π  ...................



Οί κίνδυνοι των δόσεων (Βίντεο)

Χρήστος Νικολακόπουλος Ράδιο Γάμμα



(07/04/2015)

Λεφτά υπάρχουν! Απίστευτο θέμα με το (στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ) νέο διοικητή του ΟΑΕΕ και την Τράπεζα Αττικής...

Τι στο καλό! Συνήψε σύμβαση 450.000 ευρώ λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές. Ήταν και νομικός σύμβουλος των εργαζομένων της Τράπεζας!


Από τον Νίκο Κατσώνη.
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.



Ένα σοβαρό και απίστευτο θέμα έρχεται στο φως την ώρα που σημειώνονται ήδη διάφοροι άλλοι κραδασμοί και νομίζω ότι αξίζει να το αναδείξει το press-gr. Όπως διαβάζω λοιπόν στο περιοδικό UNFOLLOW, ο εργατολόγος Αναστάσιος Πετρόπουλος συνήψε συμβόλαιο με αποδοχές ύψους 450.000 ευρώ με τη Διοίκηση της Τράπεζας Αττικής για τον «εκσυγχρονισμό κρίσιμων ζητημάτων στον Κανονισμό Εργασίας και Επιχειρησιακές Συλλογικές Συμβάσεις» την ίδια στιγμή που ήταν νομικός σύμβουλος και των εργαζομένων της Τράπεζας!

Δηλαδή ο κ. Πετρόπουλος εν αγνοία των εργαζομένων της Τράπεζας, αποφάσισε να προσφέρει παράλληλα τις νομικές του υπηρεσίες και στον εργοδότη τους κατά τρόπο ασυμβίβαστο. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι ο κ. Πετρόπουλος αυτές τις ημέρες τοποθετήθηκε από την κυβέρνηση στη θέση του Διοικητή του ΟΑΕΕ (πρώην ΤΕΒΕ) και η τοποθέτησή του εγκρίθηκε από την Επιτροπή Δημοσίων Επιχειρήσεων, Τραπεζών, Οργανισμών Κοινής Ωφελείας και Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης της Βουλής.

Τα ερωτήματα που τίθενται είναι μεταξύ άλλων:
Μπορεί ο δικηγόρος των εργαζόμενων να αναλαμβάνει έναντι παχυλής αμοιβής τη νομική εκπροσώπηση και του εργοδότη τους;
Γιατί η Τράπεζα Αττικής επέλεξε τον επί δεκαετίας δικηγόρο του Συλλόγου υπαλλήλων για να του αναθέσει την «αναδιάρθρωσή» της;
Τι γίνεται αν ο δικηγόρος αυτός, εκτός από γνωστός εργατολόγος είναι επίσης μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και «εκλεκτός» της κυβέρνησης για τη θέση του Διοικητή μεγάλου ασφαλιστικού φορέα;


Όπως διαβάζω επίσης ο κ. Πετρόπουλος είναι μέλος της κομματικής οργάνωσης του ΣΥΡΙΖΑ,συνδικαλιστής του ΣΥΡΙΖΑ στον ΔΣΑ και το συμβόλαιο υπογράφτηκε στις 2 Ιανουαρίου 2015 (λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές, όταν ακόμη ήταν στην κυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ!!!) και την Τράπεζα εκπροσωπούσε ο διευθύνων σύμβουλός της Γκίκας Μάναλης ο οποίος πάντως μετά τις εκλογές δεν κατάφερε να διατηρήσει την ίδια θέση στην Τράπεζα (Μπέρδεμα κι αυτό...).

Το περίεργο είναι ότι ανάμεσα στα αντικείμενα που με τις εύσχημες διατυπώσεις ανέλαβε ήταν και η συρρίκνωση των μισθών των εργαζομένων, η εντατικοποίηση της εργασίας και οι απολύσεις - κι ας ήταν νομικός σύμβουλος και των εργαζομένων!


Ο ίδιος δήλωσε ότι σταμάτησε τη συνεργασία του με την Διοίκηση της Τράπεζας (στο εσωτερικό της οποίας μεσολάβησαν μεταβολές...) δύο μήνες μετά τη σύναψη του συμβολαίου γιατί διαπίστωσε "μεταβολή της γραμμής της". Κατά σύμπτωση πάντως την περίοδο αυτή -και με τον ΣΥΡΙΖΑ πια στην κυβέρνηση- είχε γίνει γνωστό ότι προορίζεται για διοικητής του ΟΑΕΕ. Όπως δέχεται επίσης ο κ. Πετρόπουλος ενώ δεν ολοκλήρωσε το έργο του η Τράπεζα πίστωσε τον λογαριασμό του με 103.000 ευρώ ενώ από το 2014 είχε πάρει άλλα 50.000 ευρώ η εταιρεία του για να συντάξει το νέο "Κανονισμό Εργασίας της Τράπεζας".


Αυτά τα ολίγα μπόρεσα προς το παρόν να αποκωδικοποιήσω από το ρεπορτάζ, με την πεποίθηση ότι θα απαντηθούν τα ερωτήματα που δημιουργούνται.






ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ

Επιπλέον ρυθμίσεις για τις οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία ζητούν οι ελεύθεροι επαγγελματίες που υποστηρίζουν πως οι πρόσφατες ρυθμίσεις δεν λύνουν το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Εν τω μεταξύ όσον αφορά στις ρυθμίσεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές στο δημόσιο ήδη το ενδιαφέρον είναι μεγάλο από τους οφειλέτες


 Δημοσιεύτηκε στις 26 Μαρ 2015

Νέα βόμβα Ρωμανιά: Η τρόικα έδωσε εντολή να εξαιρεθεί η περιουσία των ταμείων από τις αναλογιστικές μελέτες (Video)


Επανήλθε στις καταγγελίες για τις αναλογιστικές μελέτες των ασφαλιστικών ταμείων, οι οποίες οδήγησαν σε μειώσεις συντάξεων ο Γιώργος Ρωμανιάς, τονίζοντας ότι η περιουσία τους εξαιρέθηκε από τις μελέτες μετά από εντολή της τρόικας.
«Κάνανε την αναλογιστική μελέτη και βάλανε στο σκέλος των αναμενομένων εισπράξεων μόνο τις ασφαλιστικές εισφορές και στο σκέλος των δαπανών τις συντάξεις, παρελήφθη το σύνολο της περιουσίας των ταμείων, των καταθέσεων των ομολογιών και όλη η περιουσία των Ταμείων. Δεν μπορούνε να λένε ότι τόσα θα εισπράξω αγνοώντας τις αποδόσεις της περιουσίας» είπε ο Γιώργος Ρωμανιάς μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1.
«Ο προσδιορισμός των συντάξεων και στο μέλλον εξαρτάται από αυτό και οι συντάξεις στο μέλλον θα είναι σε συνάρτηση με το δημόσιο χρέος», είπε ο γενικός γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
«Δεν καταλογίζω ευθύνη στην αναλογιστική αρχή» είπε ο Γ. Ρωμανιάς, «η τρόικα είπε να εξαιρεθεί η περιουσία των ταμείων από τις αναλογιστικές μελέτες. Η τρόικα έδωσε ένα πακέτο και σε αυτό το πακέτο δεν γίνεται καμία αναφορά για την περιουσία των ταμείων, και τόνισε ότι θα γίνουν νέες αναλογιστικές μελέτες» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Για τις αντιδράσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στις καταγγελίες του, ο κ. Ρωμανιάς τόνισε ότι «ο κ. Βρούτσης δεν ξέρει από ασφαλιστικά» για την ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ είπε ότι «στις 12 Φεβρουαρίου του 2012 ο Ευάγγελος Βενιζέλος είπε ότι εισάγει μηχανισμό αναπλήρωσης των απωλειών των δημόσιων ταμείων από το PSI αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα».

Ο ΟΑΕΕ είναι η καλοστημένη απάτη-θηλειά στο λαιμό των μικρο-επαγγελματιών.

Ο ΟΑΕΕ είναι η καλοστημένη απάτη-θηλειά στο λαιμό των μικρο-επαγγελματιών.
ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΛOΓΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ...ΝΑ ΠΛΗΡΏΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ !

1)ΚΑΤΆΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΈΛΟΥΣ ΕΠΙΤΗΔΕΎΜΑΤΟΣ ..
2)ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ.
3)ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ......
4)Διαγραφη των χρεών σε οσους το εισοδημα ειναι στο αφορολογητο οριο και ΚΑΤΩ αποδεδειγμενα. 

«Μπλόκο» στη συνταξιοδότηση βάζουν οι οφειλές άνω των 20.000 ευρώ απαιτούνται 38 χρόνια ασφάλισης και κατι γινεται και σταματας να πληρωνεις τα τελευταια 2 + χρόνια... να σταματήσεις λόγω αδυναμίας.. σου φαγανε 36 χρόνια τα ασφαλιστρα και σου κατάσχουν & την ζωη Δηλαδή πληρώνεις και στο τελος της ζωης σαν στημένη λεμονόκουπα πας στα σκουπιδια . Σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Εργασίας, πρόωρα έχει συνταξιοδοτηθεί το 76,3% στο Δημόσιο, και το 91,9% των υπαλλήλων ΔΕΚΟ και τραπεζών! Ανθρώπινα δικαιώματα Τα ανθρώπινα δικαιώματα είναι «βασικά δικαιώματα και θεμελιώδεις ελευθερίες που δικαιούνται όλοι οι άνθρωποι», τα οποία περιλαμβάνουν αστικά και πολιτικά δικαιώματα όπως το δικαίωμα στη ζωή και την ελευθερία, την ελευθερία σκέψης και έκφρασης, καθώς και την ισότητα ενώπιον του νόμου.... Στα ανθρώπινα δικαιώματα περιλαμβάνονται, επίσης, κοινωνικά, πολιτιστικά και οικονομικά δικαιώματα, όπως το δικαίωμα της συμμετοχής στον πολιτισμό, το δικαίωμα στην τροφή, την ιατρική περίθαλψη, το δικαίωμα στην εργασία, την εκπαίδευση και το δικαίωμα στην παροχή στέγης. Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και ίσοι στην αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα.

Είναι προικισμένοι με λογική και συνείδηση, και οφείλουν να συμπεριφέρονται μεταξύ τους με πνεύμα αδελφοσύνης. - 1ο Άρθρο της Οικουμενικής Διακήρυξης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα του Ο.Η.Ε. Είναι ανήθικο! Είναι παράνομο! Είναι αντισυνταγματικό! Είναι αντίθετο με τη συνθήκη των δικαιωμάτων του ανθρώπου! Είναι χυδαίο! Ο ορισμός του παράλογου. Το άκρο άωτο της ανηθικότητας: Aτoμικά και κoινωνικά δικαιώματα Άρθρo 4

1. Oι Έλληνες είναι ίσoι ενώπιoν τoυ νόμoυ.

2. Oι Έλληνες και oι Eλληνίδες έχoυν ίσα δικαι- ώματα και υπoχρεώσεις. Διαγραφη των χρεών σε οσους το εισοδημα ειναι στο αφορολογητο οριο και ΚΑΤΩ αποδεδειγμενα.

ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡIΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔYΟ ΚΑΤΗΓΟΡIΕΣ ;; ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ .. ΑΥΤO ΤΟ ΚΡAΤΟΣ ΘEΛΕΙ ΚΑΤΕΔAΦΙΣΗ. ΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ... !!! ΟΛΗ Η ΣΑΠΙΛΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ!!! O μισος πληθυσμος δεν εχει να φαει και O O.A.E.E. φυσικα στα @ρχίδι@ του !!! Μια χαρά. Όλοι οι "εκλεκτοί" εργαζόμενοι στην ξηρά και οι "μη εκλεκτοί" στη θάλασσα. Το μεγαλύτερο έγκλημα κατά του ελληνικού λαού από την εποχή της ίδρυσής του. Το έγκλημα των κομμάτων και των αθλίων συνδικαλιστών του δημοσίου. Των αθλίων υπαλληλάκων, οι οποίοι κατοικοεδρεύουν στη ΓΣΕΕ και οι οποίοι πρέπει να δικαστούν για εσχάτη προδοσία. Των γελοίων συνδικαλιστών, που παριστάνουν τους εργατοπατέρες, χωρίς να έχουν εργαστεί ούτε μια στιγμή στη ζωή τους.

Των ανθρωπάκων, που, αν ο κόσμος κάποτε αντιληφθεί τον ρόλο τους, θα γίνουν "λεκέδες" στην άσφαλτο, όπως έγινε ο Πολυζωγόπουλος. Η μεταπολίτευση καταρρέει μέσα στην αθλιότητα και οι συνυπεύθυνοι σ' αυτήν την αθλιότητα δικαστικοί φέρονται σαν να μην τους αφορά καθόλου η κατάσταση. Η εποχή αλλάζει και αυτοί θεωρούν ότι έχουν δεδομένη την επιβίωσή τους. Με όλους τους εγκληματίες που καταστρέψανε τη χώρα να περιφέρονται —ελέω δικαιοσύνης— ελεύθεροι, οι δικαστές εξακολουθούν να συμπεριφέρονται σαν να είναι οι "τέλειοι" λειτουργοί. Με έναν κόσμο να έχει φτάσει στα όρια της πείνας, οι "τέλειοι" λειτουργοί δεν δέχονται μειώσεις στους προκλητικούς μισθούς τους. Στους μισθούς, τους οποίους έπαιρναν, για να είναι "χρήσιμοι" για κάποιους.


Οι συνδικαλιστές είχαν γίνει οι "θεοί" των εργαζομένων στο δημόσιο. Ζητούσαν γι' αυτούς και απολάμβαναν και οι ίδιοι. Ακόμα και το σκότωμα της μύγας κρίθηκε βαρύ και ανθυγιεινό. Όταν συνεταιρίζεσαι με τους αυθαίρετους φασίστες —οι οποίοι αντιλαμβάνονται το ελληνικό κράτος σαν περιουσία τους— εις βάρος άλλων, πρέπει να περιμένεις να έρθει η σειρά σου να σε "ρίξει". Δεν μπορείς να περιμένεις δικαιοσύνη από τον άδικο. Δεν μπορείς να περιμένεις από τον σκορπιό να σε προστατεύει σαν σκύλος. Άλλοι ταΐζονταν από προμηθευτές και άλλοι από τα κόμματα, για να μην αντιδρούν. Πλούσιοι πραγματικά έγιναν άνθρωποι μέσα σε μια νύχτα με ένα "δώρο" από κάποιον διαπλεκόμενο προμηθευτή. Με αντάλλαγμα μια υπογραφή, άλλαζε η ζωή τους.

 Αυτοαπασχολούμενη/Αυτοαπασχολούμενε !