Επιστολή μέλους πρός τον Ο.Α.Ε.Ε.


Όνομα: ……………………………….
Επώνυμο: …………………………….
Πατρώνυμο: ………………………….
Α.Φ.Μ.: ………………………………
Δ/νση: ………………………………..
Τηλ: …………………………………..
e- mail: ………………………………..
Ημ και τόπος: …………………………
Θέμα:  Ο.Α.Ε.Ε και χρεώσεις !


Επιστολή

Από τότε που άρχισε οι οικονομική κρίση και μέχρι σήμερα έχω τόσο σημαντική πτώση του τζίρου της επιχείρησή μου ώστε να μην μπορώ να ανταπεξέλθω στις ασφαλιστικές εισφορές του Ο.Α.Ε.Ε., με αποτέλεσμα την μη ασφάλισή μου από το εν λόγω ταμείο μέχρι και σήμερα. Το αποτέλεσμα είναι, να συσσωρευτούν πολλά χρέη για τα οποία ο Ο.Α.Ε.Ε. συνεχίζει να με χρεώνει με τεράστια ποσά σε τόκους και αυξήσεις των μη καταβαλλομένων ασφαλιστικών μου εισφορών.

Και ερωτώ λοιπόν, γιατί με χρεώνει για παροχές που δεν έχω; Εγώ αδυνατώντας να ανταπεξέλθω στα ασφάλιστρα δεν απαίτησα ποτέ για όλο αυτό το διάστημα βιβλιάριο υγείας αλλά ούτε και καμία άλλη παροχή, γιατί όπως είχα ρητά ενημερωθεί, αν δεν πληρώνεις δεν δικαιούσαι βιβλιάριο υγείας ούτε οποιεσδήποτε άλλες παροχές.

Φυσικά κατανοώ πως όλο αυτό είναι λογικό, αλλά γιατί εξακολουθεί να με χρεώνει για υπηρεσίες που δεν έχω; Από την στιγμή που δεν μου παρέχει κάτι γιατί συνεχίζω να υποχρεούμαι να πληρώνω; Μήπως όταν πληρώσω αναδρομικά θα μου παρέχουν και «αναδρομική ιατροφαρμακευτική κάλυψη»;

Ας διαγράψουν λοιπόν τα χρόνια που χρωστάω στο εν λόγω ταμείο από τα συντάξιμα και ας μου δώσουν αναλογικά το τι έχω πληρώσει! Και όταν αποκατασταθώ οικονομικά τότε σκοπεύω να συνεχίσω την εν λόγω ασφάλεια! Το να μου χρεώνουν παροχές που δεν μου προσφέρουν είναι παράλογο! Παρακαλώ να εξετάσετε την επιστολή μου και να μου απαντήσετε σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Κοινοποίηση:

Α) συνήγορο του πολίτη

Β) Ο.Α.Ε.Ε.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

………………………….…/……/……/2013

Ο υπογράφων

5 σχόλια:

  1. Σε παρόμοια επιστολή που έστειλα στον ΟΑΕΕ πήρα την εξής απάντηση μεταξύ άλλων: "Τα έσοδα από εισφορές είναι το κύριο έσοδο του Οργανισμού και η καταβολή τους αποτελεί προϋπόθεση ομαλής λειτουργίας του ΟΑΕΕ. Ως εκ τούτου η καθυστέρηση στην έγκαιρη είσπραξή τους δημιουργεί προβλήματα στην χορήγηση παροχών προς τους ασφαλισμένους, όπως συντάξεις κτλ.". Δηλαδή...πληρώστε γιατί δε θα πάρουν σύνταξη οι γονείς σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χρηματα που μου ζητάτε, ειναι η κυρια βοήθεια, που εχω για ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη που δικαιουμαι και νομιμα. Ως εκ τουτου δεν θα ξαναπληρωσω γιατι οι γιατροι μου και τα φαρμακα μου στοιχιζουν καποια λεφτα.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή για να καταλάβω συνοπτικά σας απάντησαν πως για να πληρώσουν συντάξεις πρέπει να εισπράξουν απο εσάς και ερωτώ τι τα έκαναν τα χρήματα αυτών που παίρνουν ήδη σύνταξη και θέλουν τα δικά μας και δεύτερο εμμέσως πλην σαφώς μας λένε πως έχουν φάει και τα δικά μας τόσα χρόνια οπότε σύνταξη για εμάς??????? GIOK

      Διαγραφή
    3. Αυτό είναι ψευδές από την μεριά τους. Ο κάθε ασφαλισμένος πληρώνει για τον ευατό του,κανένας δεν πληρώνει για κάποιον άλλον. Στην Γερμρανία ο αυτοαπασχολου΄μενος με την εισφορά του για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη δικαιούται διαμονή σε δωμάτι 2 κρεβατιών, και η χρεώση γίνεται ξεχωριστά,ο κάθε ένας πρέπει να ασφαλιστεί κάπου αλλά το που το αποφασίζει ο ίδιος αφού ενδιαφέρει τον ίδιο όπως είναι και το λογικό άλλωστε. Εδώ για να βάλουν χέρι στον μπεχαχτά χρεώνουν ότι θέλουν για να τα ρημάξουν. ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. ΆΣλλωστε πρέπει αν γίνει προσφυγή στο ΕΔΑΔ(Ευρωπαικό Δικαστήριο ΑΝθρωπίων Δικαιωμάτων) όπου η δικαίωση θα είναι παηγυρική και θα υποχρεωθεί το ταμείο σε τεράστιες αποζημιώσεις προς ασφαλισμένους στους οποίους αρνήθηκε περίθαλψη, μιλάμε ότι για ζημιά στην υγεία ασφαλισμένου η αποζημίωση θα είναι πάνω από 1 εκατ.ευρώ τουλάχιστον. Στα Ελληνικά Δικαστήρια δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να προσφύγουμε επειδή οι δικαστές είναι το ίδιο κοπ΄ριτες με τους πολιτικούς και τους διορισμένους πλιατσικολόγους στο ταμείο. ΚΑΜΜΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ. Και για να καταλάβουν καλά τι τους περιμένει όλους, να γράψετε τα ονόματα των επευθύνων του ταμείου σε κάθε περιοχή με διευθύνδεις και τηλέφωνα. Για να κάνεις δουλειά και να πετύχεις αποτέλεσμα χρειάζεται ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, θα φοβούνται ακόμα και στα σπίτια τους να μείνουν. Να κάνετε στήλη όπου να γράψετε τα στοιχεία των υπυευθύνων των ταμείων ανα περιοχή και να αρχ΄σει το πάρτυ και να δείτε πως σε χρόνο μηδέν θα συμμορφωθούν για να μην τους βρον χειρότερα. ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ χρειάζεται και τίποτα άλλο, αυτό φτάνει, μόλις καταλάβουν ότι από εδώ και πέρα τους περιμένει η κόλαση θα δηλώσουν παράιτηση από την υπηρεσία.Εμπρός να τους π@δ@ξουμε. Κια φυσικά μετά παίρνουν σειρά οι κυβερνώντες,χωρίς να ξεχνάμε τα πηογούμενα γκρουπούσκουλα, κάτι βρούτσηδες,γεωργιάδηδες,βορίδηδες.Τώρα να δεις τσεκούρι που έχει να πέσει,και δεν θα τολμάνε ούτε να δηλώσουν που μένουν, ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ,είναι η καθαρή λύση,πάει και τελέιωσε.

      Διαγραφή
  2. Εφοσον εγω δεν εχω "κυρια εσοδα" για να πληρωσω τα δικα σας "κυρια εσοδα" καθοτι η κυβερνηση εξασφαλισε την ΜΗ ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ, οποτε κατα συνεπεια δεν μπορειτε να ζητατε εξασφαλιση της δικης σας ομαλης λειτουργιας. Την επιστολη να την στειλετε στον πρωθυπουργό και στα αρμοδια υπουργεια καθ'οτι ειναι οι κυριοι υπευθυνοι για την κατάρρευση των εισοδημάτων των μελων σας (εμας) οι οποιοι αδυνατουμε να πληρωσουμε τα υπερογκα ποσα που ζητατε για την ασφαλιση μας τα οποια σε πολλες περιπτωσεις υπερβαινουν ακομα και το ιδιο το εισοδημα μας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή