Και αυτοί που χρωστούν εκατομμύρια ευρώ κύριε; αυτοι γιατι δεν πανε στη φυλακή Κύριε;

(Δηλώσεις συζύγου συμπολίτη μας που σύρεται στα κρατητήρια σαν εγγληματίας)

Αδέλφια, δεν ξέρω τι ειναι τρόμος..
...όμως εγω κλαιω και φοβαμαι να βρω στον δρομο οδηγωντας, μη με σταματησουν. Κι εγω χρωσταω, 2 χρόνια Τεβε και δεν ξέρω αν εκκρεμει ένταλμα εις βαρος μου. Ο αντρας μου, φυλακιστηκε ξαφνικά, απαξιώθηκε μπροστα στον γιό του, που ειναι 18 χρονων και μπήκε φέτος στο Πανεπιστήμιο, πρωτος, χωρις φροντιστήρια. Για να πάω να τον βρω, Παρασκευή ξημερώματα,άφησα την κορη μου 13 ετων μονη της και χρειάστηκαν 2 ώρες να φτασω στον Αλιμο. Το βρήκα το παληκαράκι εξω στο δρόμο, δεν ειχε λαλιά.

Ο Χρυσόστομος, χωρις καμια προειδοποιηση για την δίκη, με την οποια καταδικάστηκε, ερημην του, χωρίς καν ειδοποιηση για ένταλμα εις βάρος του, μπουζουριάστηκε σα κοινός εγκληματίας, μπροστα στα εντρομα ματια του γιου του. Την Παρασκευή το πρωί, τον φέρανε στην Ευελπίδων με χειροπέδες..επειδη δεν ειχα τα 1400 ευρω, τον ξαναπήγαν μέσα.

Αν υπέγραφε οτι δεχεται το χρεος να παει εφορία, θα τον αφηνανε. Δεν δέχτηκε γιατι θα βεβαιωνόταν σαν χρεος 5000 ευρω. Τα 1400, γινοταν 5000! δεν ειχα δικηγόρο..δε ειχα χρονο να βρω. Ουτε λεφτα. Δεν ειχα προλάβει να βρω..ουτε μου δίνανε καν τα χαρτια για να δω, τι αφορα το ενταλμα, μεχρι την Παρασκευη το μεσημερι δεν ήξερα τιποτε. Χαθηκε χρονος λογω του οτι δεν ενημερωθηκε κανεις μας..και γι αυτο τωρα, ειναι φυλακή, εαν προλάβω να ασκησω έφεση, θα πρεπει να εχω τα 500 ευρω που χρειαζονται για παραβολα συν τα 1400 ευρω.

Υπάρχει περιπτωση να τον πάνε Κρητη στην φυλακή, πριν προλαβω εφεση. Αυτός ο ανθρωπος, ειναι απλά ατυχος, γιατι ο πατέρας του ηταν ενας κηπουρός. Οχι βιομήχανος..οι πλουσιοι, τα λαμόγια, ειναι εξω.....



ΜΑΚΗΣ ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΟΣ: ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ, ΟΧΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου